:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

استفاده از ظرفیت ٣ هزار میلیارد ریالی طرح طراوت توسط شرکت « تاراز چهارمحال»

​بانک صادرات ایران در استفاده از ظرفیت‌های بالای طرح «طراوت»، شرکت «تاراز چهارمحال» در استان چهارمحال و بختیاری را با مبلغی در حدود ٣ هزار میلیارد ریال، تأمین مالی کرد.
کد خبر: ۱۴۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از شرکت «تاراز چهارمحال»، ضمن بیان این مطلب، افزود: این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید گالوانیزه کشور است که تاکنون حدود ٥٥٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح «طراوت» و خرید دین را از بانک صادرات ایران دریافت و تسویه کرده است. همچنین ٢ هزار و ٤٠٠ میلیارد ریال lc نیز توسط این بانک صادر که تاکنون ٢ هزار میلیارد ریال آن تسویه و مابقی در سررسید تسویه خواهد شد.
علیرضا عزیزالهی ضمن قدردانی به جهت انتخاب بانک صادرات ایران برای انجام امور مالی و بانکی این شرکت و اشاره به پیشینه طولانی آن در تولید ورقهای گالوانیزه گفت: بانک صادرات ایران در راستای عمل به شعار امسال که رونق تولید نام گرفته، آمادگی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و رونق اشتغال را دارد.
مدیرعامل شرکت «تاراز چهارمحال» نیز ضمن خوشامدگویی به هیأت بانکی، ابزار کرد: امیدواریم این دیدار منشأ توسعه همکاری‌های گسترده و وسیع در دوره‌های آتی باشد.
سعید بزرگی در ادامه گفت: شرکت «تاراز چهارمحال» در سال ١٣٩٥ به بهره‌برداری رسیده و از معدود شرکت‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه است. این شرکت با ظرفیت تولید سالانه ٣٣٠ هزار تن ورقهای پوشش‌دار توانسته طی سال‌جاری حدود ٩٢ درصد از اهداف خود را محقق و محصولات خود را به فروش رساند.
وی با اشاره به اینکه کشورهای عراق و افغانستان از مهمترین بازارهای برون‌مرزی این محصول هستند، افزود: تولیدات این شرکت علاوه بر تأمین نیاز داخلی، از خروج ارز نیز جلوگیری می‌کند.