:
كمينه:۷.۷۹°
بیشینه:۹.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

جابجايي و تغییر مدیران عامل 4 بانك نظامي و ادغامي در بانك سپه

ترکیب هیات مدیره چهار بانک ادغامی در بانک سپه با برگزاری مجمع مشخص شد. ترکیب هیات مدیره چهار بانک ادغامي در بانك سپه با برگزاری مجمع عمومی عادی فوق‌العاده مشخص شد و مدیران عامل سه بانک ادغامی در بانک سپه معرفی شدند
کد خبر: ۱۴۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
اقتصاد گردان - بر این اساس، پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک قوامین، علی ابدالی به عنوان مدیرعامل جدید این بانک معرفی و منصوب شد.  
به گزارش ايبنا، غلامحسن تقی نتاج نیز که پیش از این مدیریت بانک قوامين را بر عهده داشت به بانک مهر اقتصاد عزیمت کرد تا مدیرعامل دیگر بانک ادغامی در بانک سپه شود. پیش از این، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد بود که اکنون جای خود را به نتاج داده است.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک حکمت ایرانیان وابسته به بانک سپه برای تعیین اعضای هیات مدیره و مدیر عامل این بانک برگزار و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان تعیین شد. بر اساس آرای سهامداران، هادی اخلاقی فیض آثار، سید علی جلالی نظری، جلیلی عباسیان اصل و امان اله اسماعیلی آفتابدری به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند. براساس این گزارش، اخلاقی فیض آثار به عنوان رییس هیات مدیره و جلالی نظری به عنوان مدیرعامل این بانک برگزیده شدند.
همچنین بر اساس نتایج رای گیری از سهامداران در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام موسسه اعتباری کوثر (سهامی عام) عیسی کاظم نژاد، غلامحسین صباغی، امیر هوشنگ جنگی، محمد رضا جهانی و احمد ریخته‌گر نظامی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر انتخاب شدند. پیش از این غلامحسین صباغی به عنوان مدیرعامل موسسه کوثر انتخاب شده بود.
همچنین مجمع عمومی عادی فوق‌العاده بانک انصار برگزار و ترکیب هیات مدیره جدید این بانک مشخص خواهد شد.