:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در آستانه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی عنوان شد؛

85 درصد تجهیزات پلیسی بومی هستند

مدیر عامل شرکت ناجی پاس بنیاد تعاون ناجا در خصوص اینکه که چه میزان از تجهیزات پلیس بومی است، عنوان کرد: بیش از 85 درصد از تجهیزات پلیسی بومی می باشد.
کد خبر: ۱۴۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲
اقتصادگردان- سرهنگ رضا اصغریان گفت: بهره گیری از تمامی ظرفیت و پتانسیل ها، گسترش فضای آشنایی و مشارکت منابع تولید و مصرف با هدف کوتاه کردن دست واسطه ها، آشنایی فعالان حوزه ایمنی و امنیت در بخش های دولتی و خصوصی با آخرین فناوری ها و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی و همچنین شکوفایی و رونق اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ایجاد زمینه اشتغال و افزایش تولید داخلی و ایجاد فرصت مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات نوآورانه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این نوع تجهیزات نیز از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه می باشد.
مدیر عامل شرکت ناجی پاس بنیاد تعاون ناجا خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیت در سطح جامعه به منظور کاهش حوادث ، سوانح و خسارات ناشی از آن، حمایت از نخبگان و مخترعان فعال در زمینه تجهیزات مرتبط با مأموریت پلیس و کمک به تجاری سازی ایده ها و طرح های برتر، ساماندهی فعالان حوزه تجهیزات پلیسی، ایمنی  و امنیتی و مدیریت و هدایت ظرفیت های بالقوه این بخش با هدف افزایش کیفی و ارتقاء فناوری ها از دیگر اهداف می باشد.
وی تصریح کرد: به روزرسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و استفاده از فناوری های روز جهان با هدف تسهیل و تسریع در مأموریت های محوله و ارتقاء توانمندی و فناوری های پلیسی با رویکرد پیشگیری از جرم مهم ترین هدف برگزاری نمایشگاه است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: ارائه بیش از 15 گروه کالایی متنوع از قبیل فناوری ، اطلاعات و ارتباطات ، حمل و نقل، تسلیحات و مهمات، یونیفرم و لباس، نظارت تصویری، تجهیزات مراقبتی، ترافیک ، آتش نشانی ، امداد و نجات، سیستم های آموزشی و مشاوره ای و ... در نمایشگاه امسال صورت می گیرد.
وی به بخش های جانبی نمایشگاه اشاره و مطرح کرد: چون سنوات گذشته شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور فعال دارند و ترغیب هیئت های علمی دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت بیشتر، امکان افزایش درآمد اعضای هیئت علمی ، تجاری سازی یافته های پژوهشی، افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی از جمله اهداف حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه می باشد.
مدیر عامل شرکت ناجی پاس بنیاد تعاون ناجا به ایجاد پاویون امداد و نجات اشاره و بیان کرد: پاویون بخش جدید نمایشگاه ایپاس 2019 می باشد که ارگانها ، نهادها و سازمان های دولتی مرتبط با موضوع پلیس، امنیت و ایمنی در آن حضور دارند. از جمله این سازمان ها می توان به اداره کل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما، سازمان امداد و نجات کشور ، سازمان محیط زیست کشور، سازمان پدافند غیرعامل کشور، سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، سازمان ایمنی و مهندسی عملیات مترو تهران ، مرکز اورژانس استان تهران و صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی تهران اشاره کرد.
هجدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،امنیتی و ایمنی (ایپاس 2019) با شعار ؛ " پلیس، امنیت و ایمنی، پشتوانه رونق تولید " از تاریخ 8 تا 11 مهرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.