:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

با عدم توجه به بخش خصوصی دیگر نیازی به آمریکا و اسرائیل نداریم

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: برخوردهای اخیر قوه قضائیه در راستای شفاف‌سازی و مبارزه با فساد است تا مسیر برای کارآفرینان واقعی باز شود.
کد خبر: ۱۴۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
اقتصادگردان- در مراسم رونمایی از کامیونت و مینی‌بوس گروه خودروسازی بهمن عبدالرضا عزیزی با اشاره به تشکیل دادگاه‌های ضد فساد گفت: برخوردهای اخیر قوه قضائیه در راستای شفاف‌سازی و مبارزه با فساد است تا مسیر برای کارآفرینان واقعی باز شود. این قوه شفاف‌سازی را از درون خود آغاز کرده و یقه متخلفان را گرفته است. هر چند برخی ادعا دارند قوه قضائیه در مسیر کارآفرینان کار پلیسی آغاز کرده که اگر چنین است بهتر است مصداق بیاورند و بگویند کجا چنین اتفاقی افتاده است.

عزیزی با اشاره به بی‌توجهی دستگاه‌ها و نهادها به بخش خصوصی گفت: اگر تا 10 سال آینده با همین روند حرکت کنیم دیگر نیازی به آ‌مریکا و اسرائیل نداریم بلکه به دست خود، خودمان را از بین خواهیم برد.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: من یکی از تاییدکنندگان برجام بودم اما اشتباهی که در این توافق داشتیم این بود که از نگاه به همسایه‌ها و شرق و غرب غفلت کردیم البته این توافق حسن‌هایی هم داشت که یکی آن بود که فهمیدیم نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد و قول‌وقرارهای این کشور هیچ ارزشی ندارد  و باید به توان داخلی خود اتکا کنیم.