:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
معاون وزیر ارتباطات :

لیست خدمات و قیمت تمام شده به صورت دقیق مشخص شود

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات در مجمع عمومی سالیانه سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تغییر رویکرد این سازمان، از مدیران سازمان فناوری اطلاعات خواست در برنامه سال آینده خدمات و قیمت تمام شده آنها به صورت دقیق مشخص شود.
کد خبر: ۱۴۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
اقتصادگردان- به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز دوشنبه 25 شهریورماه با حضور اکثریت اعضای این مجمع، در محل ساختمان کلاه فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی به عنوان نایب رییس مجمع تشکیل شد، نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان اعضای مجمع عمومی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گزارشی از فعالیت های هیات عامل در سال گذشته را بر اساس چهار محور، دولت الکترونیک، شبکه ملی اطلاعات، کسب و کارهای نوپا و امنیت شبکه ارائه کرد.

بر اساس همین گزارش، در ادامه این جلسه نیز سیروس موثقی ضمن تشکر از هیات عامل و کارکنان سازمان فناوری اطلاعات، با اشاره به تغییر رویکرد اعمال شده در برنامه های سازمان و گزارش عملکرد ارائه شده توسط رییس سازمان فناوری اطلاعات، از مدیران این سازمان خواست که برنامه سال آینده را بر اساس رویکرد جدید تدوین کنند.

وی افزود: بر اساس رویکرد جدیدی که در برنامه سال آینده مشخص می شود،  لیست خدمات و قیمت تمام شده هر کدام از این خدمات به همراه اهداف کمی به صورت شفاف و دقیق در چهار محور ارائه شود.

در ادامه این جلسه، پس از استماع گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، بحث و بررسی بندهای گزارش، صورت های مالی سال منتهی به 1397 مورد تصویب اعضای مجمع عمومی قرار گرفت.