:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

عملکرد موثر صندوق در توسعه اقتصاد گردشگری کشور

علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی نامه ای به رییس جمهوری از عملکرد و نقش موثر صندوق توسعه ملی در پیشبرد طرح های ملی حوزه گردشگری و تامین منابع مالی تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۴۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
اقتصادگردان- به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی، علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی نامه ای به رییس جمهوری از عملکرد و نقش موثر صندوق توسعه ملی در پیشبرد طرح های ملی حوزه گردشگری و تامین منابع مالی برای توسعه زیرساخت های این بخش که موجب جذب مشارکت بخش خصوصی شده  تقدیر کرد.

علی اصغر مونسان طی نامه ای در خصوص اولویت های وزارت میراث فرهنگی  به ریاست جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به شتاب گیری اجرای طرح های گردشگری در دولت تدبیر و امید، از عملکرد صندوق توسعه ملی و دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و رویکرد صندوق در تسهیل تامین منابع و حمایت از طرح های بزرگ  و موثر در مسیر توسعه اقتصاد گردشگری تجلیل و تقدیر کرد.

صندوق توسعه ملی مطابق قوانین و مقررات اساسنامه ای خود با تامین سرمایه بسیاری از طرح های کلان زیربنایی کشور، موجب ایجاد انگیزه برای بخش خصوصی و مشارکت آنها در طراحی و اجرای طرح های اقتصادی و توسعه ای در کشور شده است.