:
كمينه:۲۱°
بیشینه:۳۴°
به‌روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۸
رسولی:
مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های جمهوری اسلامی ایران موضوع جابه‌جایی بار است و در سیاست‌های کلی برنامه ششم نیز تأکید ویژه‌ای بر اتصال جذب عمده بار به شبکه ریلی شده است.
کد خبر: ۱۴۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
اقتصادگردان- سعید رسولی در حاشیه بازدید از مسیر راه‌آهن ملایر به کرمانشاه ابراز کرد: مدیران راه‌آهن مأموریت دارند مراکز جذب بار را شناسایی کنند که تحقق این کار در سال ۱۳۹۸ هدفگذاری شده و موظف هستیم حدود ۷۰ کیلومتر اتصال مراکز عمده بار را داشته باشیم و با اجرای این خط فرعی، ظرفیت انتقال ۲۰ میلیون تن بار بیشتر از قبل به وجود می آید.

وی افزود: در استان همدان و در شهرستان ملایر با توجه به استعدادها و وجود کارخانه‌های متعدد، با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی این جذب بار انجام می شود.   

رسولی خاطرنشان کرد: دو عامل اصلی تعیین‌کننده ظرفیت قطارها هستند؛ یکی تقاضا برای سفر است که توسط دستگاه‌های مجری نیازسنجی می‌شود و عامل دوم نیز ترافیک مسیر است که به ما اجازه دهد تا بتوانیم قطارهای بیشتری را به یک مسیر اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن افزود: در اجابت تقاضای مردم منطقه، قطار ملایر به تهران به ‌تازگی برقرار شده و استقبال خوبی هم صورت گرفته است و برای تعداد قطارهای کرمانشاه و ملایر به مشهد مقدس تمهیدات خوبی اندیشیده شده و این قطارها یک روز درمیان این مسافت را طی می کنند.

رسولی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مجموعه مدیران و کارکنان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خودشان را خادم مردم و به‌ویژه زائران امام رضا(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌دانند، گفت: در ایام اربعین جابه‌جایی بخشی از زائران کربلای معلی را مجموعه راه‌آهن برعهده دارد و امسال نیز تلاش می‌کنیم به لحاظ کمیت و کیفیت خدمات را بهبود ببخشیم.

وی تصریح کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته به ‌زودی و در روزهای آینده میزبان خیل عظیم زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای حضور در کربلا در این مسیر هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: