:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
​با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و کارکنان؛

آیین سوگواری سیدالشهدا(ع) در برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله الحسین(ع)، مراسم پر فیض مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی در محل نمازخانه برج‌سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم که پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران برگزار شد، بار دیگر خاطره رشادت‌ها و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در کربلا در جمع نمازگزاران با مداحی رضا قدیری بر لوح دل نمازگزاران مومن بانک صادرات ایران تصویر شد.
بانک صادرات ایران در آستانه ورود به شصت و هشتمین سال فعالیت خود ضمن اهدای بیش از ٩٣ شهید در عرصه دفاع مقدس و مدافع حرم و حضور بیش از ١٤ هزار ایثارگر در بین سازمان‌های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی جایگاه شاخص و برجسته‌ای داشته و سهم بزرگی در عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و تامین مالی زیرساخت‌های خرد و کلان اقتصاد کشور داشته است.
طبق سنت هر ساله، مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در اقصی نقاط کشور در ایام محرم و صفر، با برگزاری مراسم زیارت عاشورا به سوگ سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) می‌نشینند.