:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رییس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد:

آماده باش 17 هزار نیروی فوریت های پزشکی برای پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در کشور

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در کشور،٥٥٠٠ آمبولانس، ٤٢ فروند اورژانس هوايی، ٣٣٠ موتورآمبولانس، ٦٤ اتوبوس آمبولانس و ١٧٠٠٠ پرسنل فوريت های پزشكی، به هموطنان عزیز خدمت رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
اقتصادگردان- دکتر پیرحسین کولیوند ضمن عرض تسليت به مناسبت ایّام سوگواری عاشورا و تاسوعای حسینی، درخصوص تمهیدات سازمان اورژانس در این ایّام، تصریح کرد: در ایّام سوگواری حسینی، تمامی پرسنل فوريت های پزشكی به صورت آماده باش در تمام نقاط كشور حضور داشته و با استقرار در ميادين و در مجاورت تكايا و مساجد، به ارائه خدمات فوريت های پزشكی به مردم و عزاداران عزیز می پزدازند.

وی با بیان اینکه در مسير جاده ها نيز پوشش مناسبي توسط پرسنل فوریت های پزشکی درخصوص ارائه خدمات اورژانسی برقرار است، اظهار کرد: در این ایّام كليه آمبولانس ها، بالگردها و موتور آمبولانس ها در محل های از پيش تعيین شده با تمام تجهيزات استقرار دارند؛ همچنين، اتوبوس آمبولانس ها با استقرار در مكان های حساس به عنوان درمانگاه سيار انجام وظيفه خواهند کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور درخصوص جزییات خدمات رسانی در ایّام سوگواری محرم، خاطرنشان کرد: در این ایّام،٥٥٠٠ آمبولانس، ٤٢ فروند اورژانس هوايی، ٣٣٠ موتورآمبولانس، ٦٤ اتوبوس آمبولانس و ١٧٠٠٠ پرسنل فوريت های پزشكی در حالت آماده باش، به هموطنان عزیز خدمت رسانی خواهند کرد.