:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

تقدیر وزیر نیرو از کارکنان صنعت آب و برق برای موفقیت در جشنواره شهید رجایی

وزیر نیرو با صدور پیامی ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام برتر در جشنواره شهید رجایی، این موفقیت را مرهون مجاهدت يکايک فرزندان رشيد کشور در خانواده بزرگ صنعت آب و برق و در سایه تلاشي همگاني دانسته است.
کد خبر: ۱۴۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
اقتصادگردان- در متن پیام رضا اردکانیان به کارکنان صنعت آب و برق آمده است: «جشنواره شهيد رجايي عرصه شناسایی و تقدیر از تلاشگران ميدان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه نمودن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف است.
اينک که به توفيق الهي و در پرتو الطاف بيکران خداوند بزرگ، رهنمودهاي داهيانه مقام معظم رهبري و راهبري مدبرانه رياست محترم جمهوري اسلامي ايران، وزارت نيرو براي دومین سال پياپي، به همراه شرکت‌هاي مادرتخصصي توانير و مهندسي آب و فاضلاب کشور، موفق به کسب رضايت مقامات ارشد کشور و کسب جايگاه شايسته در ارزيابي عملکرد جشنواره شهید رجایی گرديده است، بر خود فرض مي‌دانم اين کاميابي ارزشمند را به همه همکاران متخصص، سخت‌کوش و باانگيزه خود در سراسر کشور تبريک عرض نمايم.
بدون شک، اين افتخار به واسطه مجاهدت يکايک فرزندان رشيد کشور در خانواده بزرگ صنعت آب و برق و در سایه تلاشي همگاني حاصل گرديده است. توسعه و ترویج فرهنگ کار صادقانه و خدمت به مردم، توسعه و ترویج فرهنگ کار گروهی، ارتقای کارآمدی و بهره‌وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد، تقویت وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اقتصادی، اطلاع‌رساني مطلوب، موثر و مبتکرانه از خدمات و اقدامات انجام‌شده و در نتیجه، افزایش خشنودي هم‌ميهنان و ارتقاي اعتماد عمومی، در ادامه اين راه پر فراز و نشيب بیش از پیش مورد انتظار است.»