:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تاکید شهردار اصفهان بر عملکرد قابل قبول بانک شهر در حمایت از حوزه فرهنگ و هنر

شهردار کلانشهر اصفهان با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حمایت بانک شهر ،گفت: عملکرد قابل قبول این بانک در حمایت از حوزه فرهنگ و هنر شایسته قدردانی است.
کد خبر: ۱۴۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
اقتصادگردان- به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، قدرت الله نوروزی با بیان این که توجه به حوزه فرهنگ و توسعه آن در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار دارد، افزود: خوشبختانه طی چند سال گذشته اقدامات فرهنگی و هنری در شهر اصفهان در کنار سایر فعالیت‌های شهر ، توسعه چشمگیری پیدا کرده است.
وی در ادامه، شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در عرصه فیلم سازی برای کودکان و ترقی هنرمندان جوان را از دستاوردهای جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان دانست و افزود: قطعا برای رسیدن به تمامی اهداف این جشنواره به حمایت بنگاه های اقتصادی نیاز خواهد بود.
نوروزی با اشاره به حمایت بانک شهر از رویدادهای مهم فرهنگی و کمک به برگزاری هرچه بهتر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان،خاطرنشان کرد: این بانک توانسته نقش مهم و حیاتی در رونق اقتصادی شهرها و توسعه زیرساخت های شهری ایفا کند و در حوزه فرهنگ نیز منشا خدمات شایسته ای باشد.
شهردار کلانشهر اصفهان ادامه داد: بانک شهر در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، حمایت از حوزه فرهنگ را نیز در دستور کار قرار داده که شایسته قدردانی است.