:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
وزیر ارتباطات اعلام کرد

تنبیه مدیران به دلیل اختلال اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تایید اختلال اینترنتی یک ساعته، اعلام کرده که مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت را مواخذه کرد.
کد خبر: ۱۴۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
اقتصادگردان- کاربران اینترنتی شب گذشته اختلال در اینترنت را شاهد بودند. البته اختلال در اینترنت داستان جدیدی نیست و گاهی بر اثر مشکلات بین‌المللی و یا مواردی دیگر، رخ می‌دهد، اما به نظر می‌رسد این بار شرکت ارتباطات زیرساخت، مسوول این اختلال بوده و همین موضوع موجب شد محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت را تنبیه کند تا  از این پس موارد مشابه کمتر رخ دهد.

در این راستا و پس از قطع یک ساعته‌ اینترنت، سجاد بنابی - عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت- در توییتر خود نوشت: یکم شهریور ۹۸ ساعت ۱۹:۱۷ دقیقه تا ۲۰:۱۰ شاهد اختلال در ارتباطات بین‌الملل بودیم. این اشکالات به دلیل تنظیم default route از سوی یک تامین‌کننده بین‌الملل و نیز اشکالاتی در تنظیمات گذرگاه بین‌الملل زیرساخت، به وجود آمده است. برای این اختلال پوزش می‌خواهیم.

پس از آن محمدجواد آذری جهرمی نیز در توییتر نوشت: اختلال یک ساعته در اینترنت؛ این‌بار اشتباه از شرکت ارتباطات زیرساخت. «شرمنده آقای وزیر!» گفتن مدیران زیرساخت، به‌ درد مردم نمی‌خورد و مشکل حل نمی‌شود. باید تنبیه شوند تا حواسشان بیشتر جمع شود: خداحافظ کارانه این ماه هیات مدیره و مدیران مربوطه.