:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

بازگشت ۱۷ هزار حاجی به ایران، گزارشی از تاخیر پرواز نداشتیم

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت بیش از ۱۷ هزار و ۱۸۰ نفر حاجی به تهران و سایر شهرستان‌ها تا پایان روز سه شنبه و انجام ۱۷ پرواز در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: تا کنون هیچ گزارشی از تاخیر پروازهای حجاج نداشته‌ایم.
کد خبر: ۱۴۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
اقتصادگردان- بیش از ۸۸ هزار و ۵۶۱ زائر امسال در قالب ۳۶۰ پرواز به خانه خدا رفتند که همه آن‌ها از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازشان انجام شده بود و بر اساس آمارهایی که از ابتدا مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بودند مقرر شده بود پرواز برگشت زائران ایرانی از خانه خدا از ۲۵ مرداد ماه تا ۱۷ شهریور ماه در قالب ۳۶۱ پرواز توسط همین شرکت هواپیمایی انجام شود.

رضا جعفر زاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - گفت: تا پایان روز سه شنبه مجموعا ۱۷ هزار و ۱۸۱ حاجی از خانه خدا به تهران و سایر شهرستان‌ها برگشتند که از مجموع ۷۱ پرواز انجام شده حدود ۲۲۹۲ حاجی به فرودگاه امام و ۱۴ هزار و ۸۸۹ حاجی به سایر شهرستان‌ها سفر کردند.

وی افزود:تعداد پروازهای فرودگاه امام از آغاز بازگشت حجاج تا کنون ۱۰ پرواز بوده و روزانه حدود ۱۰ تا ۱۲ پرواز برگشت حجاج به فرودگاه‌های کشور انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: روز چهارشنبه ۳۰ مرداد نیز ۱۷ پرواز انجام شده و در مجموع هیچ گزارشی تا کنون از تاخیر پروازهای حجاج یا بروز مشکل در آن‌ها نداشته‌ایم و امیدواریم حجاج ایرانی بدون مشکل به کشور بازگردند.