:
كمينه:۶.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

برگزاری دوره‌های آموزش نت بانک شرکتی برای مدیران مالی شرکت‌ها

بانک سامان با هدف ترغیب شرکت‌های مختلف به استفاده از قابلیت‌های نت بانک شرکتی، نحوه استفاده از این محصول را به مدیران مالی شرکت‌ها آموزش داد.
کد خبر: ۱۳۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
اقتصادگردان- به گزارش سامان رسانه، پس از عرضه شرکت یار به عنوان راه کار بانکداری اینترنتی سامان برای شرکت ها، بانک سامان در اقدامی تازه اقدام به برگزاری دوره آموزشی نت بانک شرکتی کرد.

بر اساس این گزارش مدیران مالی شرکتهایی که از خدمات بانک سامان استفاده می‌کنند، با شیوه استفاده از نت بانک شرکتی و تاثیر این محصول در افزایش سرعت و ارتقا امنیت امور مالی شرکت خود آشنا شدند.

شایان ذکر است، نت بانک شرکتی به مشتریان حقوقی سامان این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به شعبه و در کوتاه‌ترین زمان تمامی خدمات بانکی ازجمله دستور انتقال وجه، مشاهده صورت‌حساب، مشاهده وضعیت دسته‌چک، مشاهده تسهیلات و سایر امور بانکی خود را انجام دهند.

علاوه بر این، شرکت کنندگان در این دوره با نحوه استفاده از ابزار شرکت یار و شرایط انتقال وجه در این درگاه الکترونیک بر اساس روزنامه رسمی شرکت، آشنا شدند. همچنین در این دوره نحوه ایجاد دسترسی برای کاربران شرکت‌ها جهت تفیذ اختیارات مشاهده و ثبت درخواست عملیات بانکی آموزش داده شد.

گفتنی است، متقاضیان برای فعال‌سازی و استفاده از خدمات نت بانک شرکتی، باید به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند و جهت دریافت راهنمایی و پشتیبانی با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.