:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
20 سایت برتر ایرانی در الکسا كدامند؟

بانك ملت؛ اولين سايت پر مخاطب شركت ها و سازمان هاي اقتصادي ايران در فهرست برترين هاي الکسا

آپارات در فيلم و ويدئو، دیجی کالا در فروش كالا، ورزش سه در اخبار ورزشي و فوتبال، نمناک در هنر و فرهنگ وسرگرمي، شاپرک در تراكنش كارت هاي بانكي، نماشا در ويدئو، ديوار در نيازمندي ها، ني ني سايت در كودكان، تلوبيون در آرشيو فيلم و سريال، فیلیمو در فيلم، جام نیوز در خبر، عصر ایران در خبر، ستاره در سبك زندگي، باشگاه خبرنگاران در خبر، خبرگزاري فارس در خبر، طرفداري در ورزش، فرارو در خبر، سافت 98 در نرم افزار و... فعاليت دارند و بانك ملت با رتبه 10 عملا تنها سايت و اولين سايت پرمخاطب متعلق به يك سازمان اقتصادي يا شركت مستقل است كه مرتبط با حوزه كار بانك ملت فعاليت دارد و از اين جهت اولين رتبه در بين سايت هاي سازمان هاي اقتصادي و شركت ها را به خود اختصاص داده است
کد خبر: ۱۳۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

اقتصاد گردان - فهرست 20 سايت برتر ايراني از نظر الكسا نشان مي دهد كه بانك ملت با كسب رتبه 10 از نظر تعداد مراجعه مخاطبان، اولين رتبه را در بين سازمان هاي مستقل اقتصادي كشور مانند بانك ها، شركت ها، صنايع، به خود اختصاص داده است. رتبه هاي 1 تا 9 متعلق به آپارات در فيلم  و ويدئو، دیجی کالا در فروش كالا، ورزش سه در اخبار ورزشي و فوتبال، نمناک در هنر و فرهنگ وسرگرمي، شاپرک در تراكنش كارت هاي بانكي، نماشا در ويدئو، ديوار در نيازمندي ها، ني ني سايت در كودكان، تلوبيون در آرشيو فيلم و سريال، بوده است و بعد از اين ها اولين شركت يا سازمان مستقل اقتصادي كه توانسته بيشترين مخاطب را در بين سايت هاي اقتصادي ايراني داشته باشد سايت بانك ملت است كه به صورت اختصاصي مرتبط با عمليات بانكي و عمدتا مربوط به حساب هاي بانك ملت است. 
در رتبه هاي 11 تا 20 نيز  فیلیمو در فيلم، جام نیوز در خبر،  عصر ایران در خبر، ستاره در سبك زندگي، باشگاه خبرنگاران در خبر، خبرگزاري فارس در خبر، طرفداري در ورزش، فرارو در خبر، سافت 98 در نرم افزار و... فعاليت دارند.
 بانك ملت با رتبه 10 عملا تنها سايت و اولين سايت پرمخاطب متعلق به يك سازمان اقتصادي يا شركت مستقل است كه مرتبط با حوزه كار بانك ملت فعاليت دارد و از اين جهت اولين رتبه در بين سايت هاي سازمان هاي اقتصادي و شركت ها را به خود اختصاص داده است

به گزارش رسانه كليك، فضای آنلاین روزبه‌روز بیشتر به زندگی مردم رسوخ می کند. در این مطلب به معرفی 20 سایت برتر ایرانی در الکسا می پردازیم.
 فضای آنلاین مجموعه ابزارهای گسترده ‌ای در اختیار فعالان دیجیتال قرار داده تا بتوانند به شیوه‌های متفاوت، در رتبه بندی‌ها شرکت کنند و خود را با دیگران مقایسه کنند. الکسا یکی از همین ابزارهاست که رتبه بندی سایت های محبوب تاثیر دارد.

سرویسی که ما امروز به اسم الکسا می‌شناسیم؛ توسط شرکت الکسا اینترنت عرضه می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۹۶ با هدف ارزیابی و سنجش ترافیک اطلاعات در فضای وب و آرشیو کردن صفحات وب تشکیل شد. آمازون شرکت الکسا اینترنت را سه سال بعد، در سال ۱۹۹۹ خریداری کرد و تاکنون، مالکیت شرکت الکسا اینترنت و طبیعتا سرویس الکسا را در اختیار داشته است. در الکسا عدد کوچکتر به معنای رتبه‌ بهتر است .

این شرکت در سایت خود اعلام کرده که رتبه وب ‌سایت‌ ها را بر اساس تعداد بازدیدکنندگان و متوسط تعداد صفحاتی که هر نفر در سایت بازدید کرده، محاسبه می‌کند.

در ادامه شما را با 20 سایت برتر ایرانی در الکسا آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

20. سافت 98

 سافت 98 در زمینه دانلود رایگان نرم افزار، ویندوز، آفیس، آنتی ویروس و اندروید خدمات ارایه می دهد و جزو بیست سایت برتر ابرانی است.

19. فرارو

فرارو یکی از سایت هایی است که اخبار ایران، اخبار سیاسی، راهنمای بازار، ورزش و تصاویر خبری را پوشش می دهد و توانسته در بین بیست سایت برتر ایرانی و در رتبه نوزدهم قرار بگیرد.

18. طرفداری 

طرفداری دات کام پایگاه خبری و تحلیلی ورزش، به همراه جدول، نتایج زنده، ویدیو، مسابقه پیش بینی، تریبون آزاد خوانندگان، فوتبال ایران و اروپاست که توانسته با جذب مخاطبان رتبه هجدهم را به خود اختصاص داده و در بین بیست سایت برتر ایرانی از نگاه الکسا قرار بگیرد.    
شاید برایتان جالب باشد:  هواوی میت 30 از شارژ بی سیم 25 واتی پشتیبانی می کند

17. خبرگزاری فارس

فارس یکی از سایت های مطرح در زمینه خبر است و توانسسته که در میان برترین های الکسا قرار گرفته و رتبه هفدهم را به خود اختصاص دهد.

16. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

یکی از خبرگزاری
 فـارسـی زبان دنیاست و توانسته با جذب مخاطبان و کاربران به رتبه شانردهم الکسا برسد.               
15. ستاره

مجله ستاره با سبک لایف استایل و اطلاعاتی که در زمینه های مختلف به مخاطبان ارایه می دهد، توانسته در رتبه پانردهم الکسا قرار بگیرد. بر اساس گزارش الکسا، میانگین زمانی که کاربران در این سایت به سر می برند معادل 3:04 دقیقه است

14. عصر ایران

سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای ریادی در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاسی ارابه می دهد و توانسته به طور میانگین کاربران را 4:27 در سایت خود نگه دارد.            
  
13. جام نیوز

سایت جام نیوز با موضوعات متنوع بر اساس مانیتورینگ وب سایت ها، شبکه های ماهواره ای و تلویزیونی خبری و تحلیلی ایران و جهان توانسته رتبه سیزدهم سایت برتر ابرانی ار به خود اختصاص دهد.  
                                                
12. بیتوته

 بیتوته با فعالیت در زمینه های اجتماعی – فرهنگی توانسته تبدیل به یکی از سایت های محبوب ایرانی شود و در رتبه دوازدهم و میان بیست سایت برتر ابرانی جا خوش کند. متوسط زمان بازدید این سایت معادل 3:18 دقیقه است.       
                                            
11. فیلیمو

فیلیمو یکی از سایت های تماشای فیلم و سریال است که طی مدت زمان کوتاهی با استقبال خوبی مواجه شده و توانسته با متوسط بازدید 6:25 رتبه یازدهم محبوبیت را به خود اختصاص دهد.
10. بانک ملت

بانک ملت ایران با بازدید 9:11 تواسته در رتبه 10 لیست برترین ها قرار بگیرد.                         
شاید برایتان جالب باشد:  نسل آینده آیپد پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود

9. تلوبیون

تلوبیون مرجع پخش زنده و آرشیو شبکه های صدا و سیمای ایران و آرشیو فیلم و سریال است و توانسته در میان برترین ها قرار بگیرد و رتبه نهم را به خود اختصاص دهد.                                                                                                                                                        
8. نی نی سایت

 نی نی سایت اطلاعات جامع برای مادران و پدران در مورد بارداری، شیرخواران، نوزادان و کودکان را ارایه می دهد و سال هاست توانسته در میان برترین سایت های ایرانی باشد و رتبه هشتم را متعلق به خود کند.   
                                                    
7. دیوار

دیوار وبگاه و اپلیکیشن نیازمندی‌های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات در ایران است که در سال ۹۲ راه‌اندازی شده‌ است. این سایت با متوسط بازدید 10:48 دقیقه توانسته رتبه هفتم را از آن خود کند.              
6. نماشا

 نماشا یکی از سایت هایی است که می توانید ویدیوهای خود را به سادگی و رایگان در آن  آپلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. این سایت در میان برترین ها و در رتبه ششم از دید الکسا قرار گرفته است.      
                                                         
5. شاپرک

شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) یک شرکت فعال در زمینه کارت‌های بانکی و یکی از درگاه های معتبر پرداخت است. این سایت در رتبه پنجم قرار گرفته است.                                                                                                              

4. نمناک

نمناک بروزترین مطالب در زمینه های خبر، بازیگران، فرهنگ، هنر، مقالات پزشکی، سبک زندگی، سرگرمی، بهداشت، تکنولوژی و دنیای مد را ارابه می دهد و در رتبه چهارم جزو پنج سایت محبوب ایرانی در میان ایرانی هاست.     
            
3. ورزش سه

یک وبگاه خبری ورزشی است که در ابتدا با عنوان فوتبال ۳ آغاز به کار کرده و سپس نام خود را به ورزش ۳ تغییر داد. این سایت شامل خبرهای فوتبال و سایر ورزش‌ها، جداول لیگ‌ها و تورنمنت‌های مهم، پخش زنده و نتایج زنده بازی‌ها، ویدیوهای ورزشی، روزنامه‌های ورزشی و تصاویر بازیکنان و … می شود. ورزش ۳، سومین وبگاه پربازدید در ایران و پربازدیدترین وبگاه ورزشی ایرانی است.         
2. دیجی کالا

دیجی کالا یکی از وبگاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. این وبگاه بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین است و روزانه بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده دارد و ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌ است. متوسط زمان بازدید از این سایت توسط کاربران، 11:53 دقیقه است و دیجی کالا توانسته در میان دو سایت برتر ابرانی قرار گرفته و دومین سایت محبوب ایرانی به روایت الکسا باشد.


1. آپارات

آپارات یکی از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو در ایران است. این وبگاه توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا (صباایده) راه‌اندازی شده‌ است. آپارات محبوب ترین سایت ایرانی است و توانسته در رتبه اول برترین و اولین سایت محبوب ایرانی ها در میان سایت های ایرانی قرار بگیرد و یکه تازی کند. باید دید در آینده این لیست دچار چه تعییراتی خواهد شد و چه کسانی از آن حذف و چه کسانی در میان 20 سایت برتر ایرانی جا خوش خواهند کرد.