:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

ویژگی های جديد سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت

تغییرات ایجاده شده در سامانه همراه بانک ملت (سیستم عامل اندروید و آ.او. اس) شامل درخواست صدور المثنی بن کارت و گزارش در خواست المثنی بن کارت و تعیین سقف کیف پول همراه پلاس ملت در همراه بانک از 10 هزار ریال تا 2 میلیون ریال است
کد خبر: ۱۳۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶


اقتصاد گردان - نسخه جدید سامانه همراه بانک و همراه پلاس ملت (سیستم عامل اندروید و آی. او. اس) در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

تغییرات ایجاده شده در سامانه همراه بانک ملت (سیستم عامل اندروید و آ.او. اس) شامل درخواست صدور المثنی بن کارت و گزارش در خواست المثنی بن کارت و تعیین سقف کیف پول همراه پلاس ملت در همراه بانک از 10 هزار ریال تا 2 میلیون ریال است.
بااستفاده از این خدمت، مشتریان بانک ملت قادر خواهند بود با مراجعه به سامانه همراه بانک ملت، نسبت به تعیین سقف کیف پول خود برای استفاده در سامانه همراه پلاس ملت اقدام کنند.
همچنین تغییر وضعیت بن کارت (امکان فعال/غیرفعال کردن بن کار) و امکان به اشتراک گذاری رسیدها از قابلیت های دیگر این سامانه است.
استفاده از خدمت او.سی.آر (اسکن اطلاعات کارت مبدا و مقصد) در حواله ملت/ سحاب سامانه همراه بانک و پرداخت قبض موبایل از طریق روش استعلام در سامانه همراه بانک از طریق حساب/ کارت از دیگر امکانات این سامانه است.
در سیستم عامل اندروید نیز فراخوان سرویس صوتی برای خدماتی مانند حوال ملت، حواله پایا، کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض از طریق بلندگوی گوشه سمت چپ صفحه فراهم شده است.



در این گزارش در باره امکان ورود به سامانه همراه بانک از طریق اسکن چشم (آی . آر. آ.اس. ای) آمده است: در زمان حاضر دارندگان تلفن همراه با برند سامسونگ که نسخه سیستم عامل را به اندوریود 9 و بالاتر ارتقاء داده اند، می توانند در صورتی که پیش فرض ابزار احراز هویت بیومتریک تلفن همراه خود را اسکن چشم قرارداده باشند از این خدمت استفاده کنند.

خدمات جدید سامانه همراه پلاس ملت نیز شامل پرداخت عوارض راه های منتخب، محاسبه سودسپرده ها، حذف کردن برچسب در کیف پول همراه پلاس ملت و بازیابی رمز کیف پول خواهد بود.
در سیستم عامل اندروید و آی. او. اس نیز خدماتی پیش بینی شده که افزایش سقف انتقال وجه در سامانه همراه بانک ملت و امکان صدور حواله بانک ملت به میزان 500 میلیون ریال و صدور حواله پایا به میزان 50 میلیون ریال روزانه از مجموع حساب های مشتری فراهم آمده است.

 از مسئولان شعب بانک ملت خواسته شده است نسبت به معرفی مزیت های سامانه همراه این بانک به عنوان یکی از برترین سامانه های همراه بانک شبکه بانکی کشور اقدام و درصورت وجود هرگونه سئوال احتمالی، شماره تلفن های مرکز ارتباط ملت 02182488 در تهران و 1556 شهرستان ها را در اختیار مشتریان قرار دهند.