:
كمينه:۶.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
هلوچین چیست؟

هلوچین؛ رقیبی برای بلاک چین با ارزش بازار ۱۲۵میلیون دلار و تعداد۱۳۳ میلیارد توکن با رمز ارز hot یا holo

هلوچین یک پلت فرم برای اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز در قالب جدول هش توزیع شده (DHT) و رقیبی برای بلاک‌چین محسوب می‌شود و به عنوان یک شبکه محاسباتی توزیع شده سریعتر از بلاک‌چین بوده است
کد خبر: ۱۳۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳
اقتصاد گردان - هلوچین یک پلت فرم برای اجرای برنامه های غیرمتمرکز در قالب جدول هش توزیع شده (DHT) است و رقیبی برای بلاک چین محسوب می شود و به عنوان یک شبکه محاسباتی توزیع شده سریع تر از بلاک چین بوده و تلاش کرده گلوگاه های آنرا برطرف کند.

همانگونه که در واقعیت مجازی هولوگرام پرتوهای نور برای ایجاد یک الگوی سه بعدی باهم ترکیب می شوند در هلوچین نیز دیتای گره ها یا agent centric با هم ترکیب می شوند و همچون جوی های کوچک به رودخانه هلوچین می پیوندند، در هلوچین اجماع جهانی نداریم و صرفا بر قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز تمرکز شده است.

در اینجا هر گره یک دفترکل مخصوص به خود را دارد که با شناسه DNA پیام ها را به سایر بخش های شبکه انتقال می دهند و گره های ناشناس قادر به ارسال اطلاعات غلط نیستند. شما می توانید با یک اپلیکیشن در گوشی دفترکل شخصی خودتان را داشته باشید و با زبان های مختلف برنامه نویسی آپ های غیرمتمرکز خودتان را بسازید.

در هلوچین همانند پروژه شاردینگ اتریوم رفع ازدحام می شود هر تراکنش کافیست به تایید دو گره برسد. گره ها از الگوریتم اثبات خدمات  proof of service استفاده می کنند و پاداش خدمات holofuel دریافت می کنند.

هلوچین توسط آرتور براک و اریک هریس براون در سال ۲۰۱۸معرفی شد و رمز ارز فعلی آن holo با علامت HOT است که با ارزش بازار ۱۲۵میلیون دلار و تعداد۱۳۳ میلیارد توکن در رتبه ۵۰ بازار رمز ارزها قرار دارد.