:
كمينه:۲۲°
بیشینه:۳۴°
به‌روز شده در: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران و رییس کمیسیون ملی نشان تجاری (برند)، درباره برگزاری سومین جشنواره ملی برند گفت: تاکنون و در فاز اول ثبت‌نام، 136 شرکت به‌طور کامل اطلاعات اولیه خود را وارد سامانه میز خدمات الکترونیک کرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
اقتصادگردان- محمدرضا مودودی اظهار کرد: با توجه به فعال شدن میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت‌ها می‌توانند با درج اطلاعات و ورود به میز خدمت از تمام امکانات این سامانه از جمله ثبت نام در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه ملی و برند برتر بهره‌مند شوند. او افزود: در نخستین فاز از فرآیند انتخاب برند برتر، 136 شرکت از 19 حوزه فعالیت در گروه‌های کالا و خدمات مختلف اطلاعات اولیه خود را وارد سامانه کرده‌اند. رییس کمیسیون ملی نشان تجاری (برند) بیان کرد: بیشترین سهم از شرکت‌های ثبت نام‌کننده در مرحله اول مربوط به صنعت ساختمان و صنایع غذایی بوده و کمترین سهم را حوزه گردشگری، نمایشگاهی و صنایع چوب دارند. او گفت: در فاز دوم، شاخص‌های دریافتی از سوی شرکت‌ها مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار خواهندگرفت و بر اساس شاخص‌های هر بخش رتبه‌بندی شرکت‌ها انجام می‌شود. اما در فاز نهایی، شرکت‌ها مورد ارزیابی مصرف‌کننده نهایی قرار می‌گیرند که این امر توسط نظرسنجی عمومی انجام‌ می‌پذیرد و اطلاعات آنها مطابق با شاخص‌های بین‌المللی ارزیابی برند، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و پس از مشخص شدن، معرفی می‌شوند. گفتنی است، جایزه ملی برند در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: