:
كمينه:۱۰.۴°
بیشینه:۱۰.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
بانک مرکزی برای برگزاری مجمع بانک اقتصاد نوین ۴ شرط اعلام کرد

تاكيد بانك مركزي بر انتخاب دوباره هيات مديره بانك اقتصاد نوين / مجمع بعدي 27 مرداد 98

نظر به عدم حضور و اعمال حق رای برخی سهامداران در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در ۳۱ تیر ماه ۹۸، انتخاب هیات مدیره مجدد در دستور کار مجمع قرار گیرد
کد خبر: ۱۳۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
اقتصاد گردان - در نامه مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی درباره مجوز برگزاری مجمع بانک اقتصاد نوین آمده است : برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه آن بانک برای تصویب صورت های مالی سال ۹۷ منوط به طرح صورت‌های مالی واصله و اجرای مواد ذیل از نظر این مدیریت کل بلامانع است.

اعمال تعدیلات و ثبت اصلاحی لازم به مبلغ ۳.۹۶۱ میلیارد ریال بابت درآمد وجه التزام شناسایی شده از محل تسهیلات اعطای طبقه مشکوک الوصول بلافاصله پس از برگزاری مجمع عمومی و ارائه مربوط به این بانک.
جلب توجه مجمع عمومی موصوف به محاسبات سرمایه نظارتی آن بانک مطابق آخرین دستور العمل ابلاغی مصوب شورای پول و اعتبار «بخشنامه اصلاحی ۵ اردیبهشت ۹۷» و شاخص های مقرراتی مبتنی بر آن و لزوم افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران به منظور بهبود شاخص های نظارتی و مقرراتی از جمله نسبت کفایت سرمایه.
پیرو نامه ۳۱ تیر ماه ۹۸ و با توجه به هماهنگی انجام شده با دیوان محاسبات مبنی بر این که اجرای قانون اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مصوب ۲۲ خرداد ۹۷ مجلس به تصویب دستورالعمل مربوطه موکول شود و نظر به عدم حضور و اعمال حق رای برخی سهامداران در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در ۳۱ تیر ماه ۹۸، انتخاب هیات مدیره مجدد در دستور کار مجمع قرار گیرد.
اصلاح محاسبات مربوط به صورت عملکرد سپرده های سرمایه گذاری آن بانک در پایان سال ۹۷ مطابق با دستورالعمل با دستورالعمل ۲۰ خرداد ۹۴ در صورت های میان دوره ای سال ۹۸ و پس از آن.
اطلاعیه بانک مرکزی برای برگزاری مجمع بانک اقتصاد نوین



این گزارش می افزاید : مجمع عمومی عادی و فوق العاده صاحبان سهام بانک اقتصاد نوین روز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه ۹۸ ساعت ۱۵ و ۱۶ در نشانی تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، جنب مسجد بقیه الله(عج) سالن همایش های صدرا برگزار می شود.