:
كمينه:۶°
بیشینه:۱۰°
به‌روز شده در: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:
خدّادی، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران گفت: ایجاد ارتباط دقیق و دو سویه منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین یک بنگاه اقتصادی می شود.
کد خبر: ۱۳۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
اقتصادگردان- یک ‌بنگاه اقتصادی نباید صرفاً در پی جلب و جذب هوادار و فالوور باشد، بلکه باید شریک محور باشد. در این مراسم همزمان با روز خبرنگار (۱۷ مرداد) از فعالان حوزه خبر و روابط عمومی‌های برتر شرکت بیمه ایران قدردانی و تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: