:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:

شریک محوری کارآمدتر از جذب هواداری صِرف است

خدّادی، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران گفت: ایجاد ارتباط دقیق و دو سویه منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین یک بنگاه اقتصادی می شود.
کد خبر: ۱۳۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
اقتصادگردان- یک ‌بنگاه اقتصادی نباید صرفاً در پی جلب و جذب هوادار و فالوور باشد، بلکه باید شریک محور باشد. در این مراسم همزمان با روز خبرنگار (۱۷ مرداد) از فعالان حوزه خبر و روابط عمومی‌های برتر شرکت بیمه ایران قدردانی و تجلیل شد.