:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

حمایت مالی بانک رفاه از جشنواره بین المللی خوارزمی

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به منظور حمایت از پرورش استعدادها در زمینه های علمی و صنعتی، بانک رفاه حامی مالی جشنواره بین المللی خوارزمی شد.
کد خبر: ۱۳۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این جشنواره که با حضور مسئولان استانی و بانک رفاه استان سمنان برگزار شد، دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نظر نظام تعلیم و تربیت محلی برای تمرین زندگی است و هدف از برگزاری این قبیل جشنواره ها تبدیل کردن مدارس به کارگروهی برای تعلیم زندگی است.
وی ضمن قدردانی از حمایت های بانک رفاه از جشنواره خوارزمی تصریح کرد: باعث خرسندی است که سازمان های صاحب اندیشه ای همچون بانک رفاه وجود دارند که از حرکت های دانش بنیان حمایت می کنند. با اندیشه مدیران این سازمان هاست که راه رسیدن به اهداف عالی آموزش در کشور هموار می شود.
در ادامه مراسم میرمعینی مدیریت شعب استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان نخبه و منتخب گفت: متعالی کردن آموزش در کشور یک وظیفه همگانی است. 
وی همچنین طی سخنانی به ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک در کنار فعالیت های اقتصادی، حمایت بی شائبه مدیریت عالی بانک در کمک های بلاعوض برای احداث مدارس در نقاط محروم کشور و توجه ویژه بانک به حوزه سلامت اشاره کرد.
گفتنی است، جشنواره خوارزمی نام یک جشنواره علمی در ایران است که به منظور شناسایی، جذب و پرورش استعدادها در زمینه های علمی و صنعتی توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و در سه بخشِ نوجوان، جوان و بین‌المللی برگزار می شود.