:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

حضور مؤثر بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ

بدون شک، ارائه آخرین و به روز ترین خدمات نوین بانکی یکی از دستاوردهای هر بانکی است که بخواهد رضایت مشتریانش را کسب نماید.
کد خبر: ۱۳۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
اقتصادگردان- امروزه انجام خدمات بانکی از طریق تلفن همراه و با استفاده از ابزارهای نوین و به صورت غیر حضوری باعث شده تا بانکی که در این زمینه پیشگام باشد بیشتر مورد توجه قرار گیرد به طوری که در این راستا بانکی موفق تر عمل می کند که این دستاوردهای نوین را در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریانش قرار دهد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری اقتصادتهران، از آنجا که بانک رفاه همواره دغدغه مشتری محوری داشته است سعی کرده بهترین خدمات الکترونیکی را برای بهره برداری مشتریانش فراهم کند به طوری که موبایل بانک، رفاه پرداخت، تبلت بانک، همراه بانک رفاه، سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه، رمز یکبار مصرف موبایلی و اپلیکیشن موبایلی همراه بانک رفاه از جمله مهم ترین خدماتی است که این بانک در راستای مشتری محوری در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
پرداخت انواع قبوض و پرداخت اقساط از طریق کارت های شتابی، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت مستقیم قبوض همراه اول و پرداخت حق بیمه با کارت شتابی از دیگر خدماتی است که به دارندگان حساب در بانک رفاه عرضه می شود.
این در حالی است که بانک رفاه در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضوری قدرتمندانه داشت به گونه ای که غرفه بانک رفاه از نخستین روز برپایی نمایشگاه با استقبال پرشور مخاطبان همراه بود و ارائه انواع سرویس‌های مبتنی بر مشتری محوری از مهمترین اهداف حضور بانک رفاه در نمایشگاه الکامپ بود.
بانک رفاه با دارا بودن کامل‌ترین سبد محصولات متنوع در سیستم بانکی، پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود به گونه‌ای که این بانک از معدود بانک‌هایی است که در یک نمایشگاه تخصصی غیر از بانک و بیمه حضور یافته که نشان از توجه مدیران بانک به ارائه فناوری‌های نوین دارد.
لازم به ذکر است، گواهی دیجیتال، پرداخت شناسه دار و پرداخت وجه بدون کارت از طریق کد اختصاصی از دیگر خدمات الکترونیکی بانک رفاه به شمار می آید که مجموعه این خدمات در کنار استعلام پرداخت قبوض، استعلام اصالت ضمانت نامه ها، دریافت شماره کارت تسهیلات و نیز مشاهده گواهی تمکن مالی باعت شده تا مشتریان بانک رفاه با خیالی آسوده انواع خدمات نوین بانکی را از بانکی که در آن حساب دارند دریافت کنند.