:
كمينه:۵.۹۹°
بیشینه:۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

قرعه کشی مرحله اول جشنواره پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک شهر

نخستین مرحله قرعه کشی دارندگان دستگاه کارتخوان بانک شهر با معرفی پذیرندگان انجام شد.
کد خبر: ۱۳۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
اقتصادگردان- به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، معاون شعب و توسعه بازاریابی با اشاره به برگزاری قرعه کشی این جشنواره توسط شرکت راهبرد هوشمند شهر اظهار کرد: از میان دارندگان دستگاه های کارتخوان بانک شهر که در جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش، حائز امتیاز لازم شده بودند، قرعه کشی و نفرات برتر معرفی شدند.
وی با بیان شرایط نحوه کسب امتیاز در این جشنواره اظهار کرد: میانگین مانده حساب متصل به دستگاه پایانه فروش، میانگین مانده حساب از30 تا 50 میلیون ریال20 امتیاز، میانگین مانده حساب50 تا 100 میلیون ریال 50 امتیاز و میانگین مانده حساب بیشتر از 100 میلیون ریال، به ازای هر 100 میلیون ریال 100 امتیاز بیشتر، از شرایط کسب امتیاز است.
طاهری افزود: همچنین مبلغ تراکنش هر 10 میلیون ریال یک امتیاز تا سقف 50 امتیاز از دیگر شرایط این جشنواره است.
وی خاطر نشان کرد: به پذیرندگان دارای حساب جاری متصل به پایانه فروش30 امتیاز تعلق می گیرد و امتیازات کسب شده توسط هر پذیرنده، در هر ماه به صورت تجمعی در ماه های دوم و سوم نیز لحاظ خواهد شد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر تصریح کرد: 5جایزه یکصد میلیون ریالی در پایان ماه اول به برندگان اهدا شد و 5 جایزه یکصد میلیون ریالی در پایان ماه دوم و 3 جایزه یک میلیارد ریالی در پایان ماه سوم به عنوان جوایز این جشنواره خواهد بود.
بر این اساس، نفرات برتر نخستین مرحله قرعه کشی از طریق وب سایت و همچنین رسانه های مجازی اعلام می شوند.