:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

پيام تسليت مدير عامل بانك صنعت و معدن در پي درگذشت دكتر رامين پاشايي فام مديرعامل بانك ايران و اروپا

مدير عامل بانك صنعت و معدن در پیامی درگذشت دكتر رامین پاشایی فام از مدیران تاثیرگذار و خوشنام نظام بانکي کشور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۳۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دكتر حسین مهری در این پیام آورده است:
گوهر از خاک بر آرند و عزیزش دارند/ بخت بد بین که فلک گوهر ما برده به خاک
خبر درگذشت دكتر رامین پاشایی فام، از مدیران با سابقه نظام اقتصادی و همكار عزيزمان در بانك ايران و اروپا سخت و جانکاه بود و موجب تأسف و تأثر بسيار اينجانب و همكاران در بانك صنعت و معدن گرديد.
دکتر پاشایی فام در تمام دوران حیات پر برکت و کوتاه خود همواره در پی استقرار و تثبیت نظام بانکی از هیچ کوششی فروگذار ننموده و دلسوزانه و مدبرانه و با ژرف اندیشی و هوش سرشار خود در راستای اعتلای نظام اقتصادي گام برداشته و منشا اثر و تغییرات عمده اي در نظام بانکی کشور بوده است.
وی با کارنامه درخشانی که در همه مقاطع و سطوح مدیریتی به خصوص در زمان مدیرعاملی بانک ایران و اروپا داشت، توانست اقدامات بسیار اثر بخش و تاثیرگذاری را در دوران تحریم ها و پس از برجام در جهت کمک به شکوفایی اقتصاد کشور از خود به يادگار بگذارد كه اثرات و بركات آن همچنان مشهود است.
بدون تردید مرحوم دكتر رامین پاشایی فام از نیکنامان عرصه بانكداري بوده و دریغا که از بین ما رفت تا بانکداری کشور یکی از برجسته ترین سرمایه های خود را از دست بدهد.
اینجانب مصيبت وارده را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، همكاران نظام اقتصادي و بانكي كشور و به خصوص همكاران عزيزم در بانك صنعت و معدن و بانك ايران و اروپا تسليت عرض نموده و براي آن عزيز از دست رفته غفران و مغفرت واسعه و براي بازماندگان شكيبايي و سلامتي از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
حسين مهري-30 تيرماه 1398