:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
چگونه فایل PDF را به Word تبدیل کنیم؟

تبدیل فایل PDF به Word به صورت آنلاین، تبدیل پی دی اف به ورد

فایل های شناخته شده رایگان برای تبدیل فایل PDF به Word به صورت آنلاین، تبدیل پی دی اف به ورد شامل این موارد است که البته موارد دیگری نیز در اینترنت قابل دسترس است. www.pdfonline.com https://smallpdf.co https://pdf2doc.com
کد خبر: ۱۳۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
اقتصاد گردان - این وب سایت‌ها به صورت آنلاین فایل موردنظر کاربران را دریافت کرده و کمتر از چند لحظه آن را تبدیل به فایلی با فرمت ورود خواهند کرد. از بهترین وب سایت‌های فعال در این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. البته مشکل به صورت کامل حل نمی شود و به هم ریختگی فونت ها و متن و جابجایی کلمات و حرف ها وجود دارد که باید اصلاحات آن انجام شود اما به هر حال این نرم افزارها بسیاری از کلمات را دقیق منتقل می کنند و برخی کلمات و حرف ها جابجا می شود مثلا ال به لا تبدیل می شود که باید با امکانات ورد مثلا   ctrl f  یا  ctrl g  در تمام متن اصلاح شود. 


کلیک کنید



شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه یک فایل با فرمت ورد (word) را در محیط ویندوز به فایلی با فرمت پی دی اف ( PDF) تبدیل کنیم؛ بنابراین این گزارش به شما آموزش می‌دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

به گزارش ایسنا، همانطور که از فرمت‌های مختلف فایل‌های مربوطه آگاهی و اطلاع دارید، فایل‌هایی که با فرمت PDF ساخته و ذخیره سازی شده‌اند، به قابلیت ویرایش، حذف و دسترسی به محتوای آنها مجهز نیستند که این امر برای بسیاری از کاربرانی که با محتوای آن کار داشته و می‌خواهند به ویرایش آن بپردازند، بسیار سخت، دشوار و آزاردهنده خواهد بود و ادامه کار را برای آنها ناممکن می‌کند.

بنابراین لازم است که در بسیاری از مواقع، این فایل‌ها را با استفاده از ترفند، وب سایت و نرم افزارهای مختلفی تبدیل کرده و به کارهای موردنظر خود بپردازند.

بر اساس وب سایت کامپیوتر ورد، یکی از ساده‌ترین راه‌های تبدیل فایل‌های پی دی اف به ورد، مراجعه به هزاران وب سایتی است که با یک جست جوی ساده در گوگل بالا آمده و نمایش داده می‌شوند.

لازم به ذکر است که این وب سایت‌ها به صورت کاملاً رایگان و آنلاین این کار را برای کاربران انجام می‌دهند و کافی است فایل پی دی اف موردنظر خود را در آنها آپلود کنید تا یک نسخه با فرمت مایکروسافت ورد را از آن تحویل بگیرید.

یکی دیگر از این راه‌ها، سرویس تبدیل کننده pdf2doc است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و به کاربران خدمات مربوطه را ارائه می‌دهد.

سومین راهی که برای تبدیل فرمت پی دی اف به ورد وجود دارد، از طریق خود مرورگر گوگل کروم و مایکروسافت اج است. برای بهره مندی از این روش، کافیست روی فایل پی دی اف مربوطه راست کلیک کرده و در قسمت Open with ، یکی از برنامه‌های نام برده شده در فهرست قابل مشاهده را انتخاب کنید. با باز شدن فایل پی دی اف در مرورگر شما، این امکان را خواهید داشت تا متن موجود در آن را در ورد کپی و سپس الحاق کنید.

از دیگر راه‌هایی که کمتر مورد استقبال کاربران واقع شده است، می‌توان به برنامه و نرم افزارهای مختلفی همچون PdfGrabber اشاره کرد که مختص کاربران سیستم عامل ویندوز بوده و به کاربران اجازه می‌دهد تبدیل فرمت‌های مختلف فایل‌های موردنظر خود را از این طریق انجام دهند. البته کاربران سیستم عامل مک نیز قادر خواهند بود از طریق برنامه PDF Converter Pro فرمت‌های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنند.

و در آخر ساده‌ترین راهی که پیش روی کاربران وجود دارد، استفاده از خود برنامه مایکروسافت ورد است که برای این کار کافیست بر روی فایل پی دی اف مورد نظر کلیک راست کرده و در بخش Open with برنامه مایکروسافت ورد را انتخاب کرده تا فایل پی دی اف آن در محیط و فرمت ورد باز شود. در این صورت شما قادر خواهید بود به ویرایش متن و محتوای آن پرداخته و سپس ار قسمت ذخیره سازی Save As آن را تحت فرمت DOC ذخیره کنید.