:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
رئیس هیئت عامل ایدرو:

جمع‌سپاری ۲۰۰۰ نیاز صنایع در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از حضور بیش از ۲۱۰ مرکز فنی، علمی، پژوهشی و دانش بنیان در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید خبر داد و گفت که در این نمایشگاه ۲۰۰۰ نیاز بخش صنعت و معدن جمع‌سپاری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
اقتصادگردان- امروز (پنجشنبه) نخستین نمایشگاه "فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید"، با هدف داخلی سازی نیازهای صنایع کشور، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم محمدباقر عالی - رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) - با بیان اینکه نمایشگاه نیاز محور " فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید " یکی از مهم‌ترین نوآوری‌های صنعتی و علمی کشور در نیم قرن اخیر است، اظهار کرد: این نمایشگاه در قالب ملی و استانی با قوت به صورت سالانه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از حضور بیش از ۲۱۰ مرکز فنی، علمی، پژوهشی و دانش بنیان در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید خبر داد.

به گفته این مقام مسئول مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، عبور از بحث ضرورت و امکان و پاسخگویی عملی به نیاز صنایع در هفت گروه مختلف است.

عالی با اشاره به جمع‌سپاری ۲۰۰۰ نیاز بخش صنعت و معدن در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه به معنی تحقیق علمی، تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله علمی با بی‌هنری تحریم‌ها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد که از امروز تا اختتامیه نمایشگاه کمیسیون‌های تخصصی به بررسی موضوعات مختلف پیرامون ساخت داخل خواهند پرداخت.