:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

هشدار در مورد لزوم تسویه پول گاز صنایع

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: این شرکت در قالب تعهدات ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از محل وصول مطالبات به حساب سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌کند.
کد خبر: ۱۳۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
اقتصادگردان- او گفته است که شایسته نیست گاز در صنایع تولیدی و صنعتی مصرف شود ولی پول آن وصول نشده و به خزانه واریز نشود.

غلامرضا مشایخی روز دوشنبه افزود: اگر وصول مطالبات به جد پیگیری نشود امکان تأمین این مبلغ مشکل خواهد بود و مدیران شرکت گاز باید با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در وصول مطالبات اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه فروش گاز متعلق به بیت‌المال است افزود: شایسته نیست گاز در صنایع تولیدی و صنعتی مصرف شود ولی پول آن وصول نشده و به خزانه واریز نشود.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی گازرسانی شرکت ملی گاز ادامه داد: در ایران حدود ۳.۲ تریلیون مترمکعب گاز تولید می‌شود و باید از این نعمت خدادادی در رونق تولید و صادرات استفاده بهینه شود.مشایخی گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در جلوگیری از افت فشار گاز در مناطق سردسیر کشور صورت گرفته و امید است فرهنگ استفاده درست از منابع گازی در کشور در بین مردم و صاحبان صنایع جا بیفتد.وی افزود: در دولت تدبیر و امید مقاوم‌سازی شبکه‌ها و گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای رونق تولید شتاب گرفته است.مشایخی گفت: علاوه براین در کشور تا حدودی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار عملیات گازرسانی اجرا شده و عملیات رساندن گاز به روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار هم در اولویت است.