:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

وزیر جهاد کشاورزی در حضور رئیس جمهور از بانک کشاورزی قدردانی کرد

مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی از بانک کشاورزی به دلیل پرداخت تسهیلات برای توسعه سرمایه گذاری و رونق تولید در استان خراسان شمالی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،وزیر جهاد کشاورزی روز یکشنبه 23 تیرماه در آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی استان خراسان شمالی در حضور رئیس جمهورگفت: بانک کشاورزی در سال گذشته معادل ۶۳۰ میلیارد تومان در قالب ۲۵۳۰۰ فقره تسهیلات برای توسعه سرمایه گذاری و رونق تولید به بهره برداران و کشاورزان روستایی و عشایری در استان خراسان شمالی پرداخت کرده است.

وی در این جلسه که روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی نیز حضور داشت، خاطر نشان کرد: این بانک در سال جاری نیز برای تامین و پرداخت ۶۱۳ میلیارد تومان تسهیلات برنامه ریزی کرده است که لازم می دانم از خدمات بانک کشاورزی قدردانی کنم.

مهندس محمود حجتی اظهار داشت: در این سفر تعداد ۱۰۸ پروژه عمرانی، تولیدی در زیر بخش های آب و خاک،صنایع تبدیلی و تکمیلی و طرح های گلخانه ای، آبخیزداری، دام و طیور و شیلات با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی با ایجاد اشتغال جدید به تعداد ۱۵۴۰ نفر در استان، همزمان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی در سال جاری برای پرداخت مبلغی حدود6 هزارو130 میلیارد ریال تسهیلات با هدف رونق تولید در بخش کشاورزی استان خراسان شمالی برنامه ریزی کرده است که این میزان تسهیلات بر اساس اولویت های این بخش به طرح های آبیاری مدرن، کشت گلخانه ای،صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، زراعت، باغداری، دامداری،نوغانداری همچنین حمایت از عشایر این استان اختصاص خواهد یافت.