:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خطاب به همکاران به مناسبت برگزاری موفقيت آميز مجمع بانک در سال ۱۳۹۷

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران طي پيامي ضمن تقدير از زحمات و تلاش هاي همکاران در سال ۱۳۹۷، بر استمرار حركت جمعي همكاران به منظور تحقق اهداف سال جاري تاكيد كرد.
کد خبر: ۱۳۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
اقتصادگردان- در متن این پیام آمده است:

افتخار می کنم که بانک قرض الحسنه مهر ایران به پشتوانه سهامداران بزرگ، مدیران و کاركنان خود در دوازده سال فعالیت اثربخش خود در جامعه، گام هاي ارزشمندي را براي رفع محروميت ها و محدوديت هاي مالي، توسعه عدالت اجتماعي، توانمندسازي و بهبود معيشت اقشار ضعيف، كاهش آسيب هاي اجتماعي، كارآفريني و اشتغالزايي، تامين خرد مالي براي درمان بيماري ها و همچنين حمايت از مددجويان سازمان هاي مردم نهاد برداشته است.
امسال نیز با مودت، همکاری و همدلی سهامداران بانک توانستیم با تصويب صورتهاي مالي و ترازنامه بانک، بار ديگر به عنوان نخستين بانک در شبكه بانكي كشور طي سه سال متوالي مجامع عمومي عادي و فوق العاده خود را برگزار كنيم كه اين گواهي است بر مسير صحيحي كه با تلاش مديران و كاركنان بانك قرض الحسنه مهرايران ترسيم شده است.
همراهی و همدلی سهامداران ارجمند و تاکید این عزيزان بر پاکدستي، سخت کوشي و تخصص همکاران افتخار آفرين بانك از ديگر توفيقات ارزشمندي است كه در كنار شما همراهان هميشگي به آن دست يافته ايم.
بانک قرض الحسنه مهرایران با اهتمام جمعی شما عزیزان در سال گذشته موفق به جذب ۵۵ درصدی منابع قرض الحسنه شده است. اين در حالي است که افزايش ۶۴ درصدي تعداد تسهيلات اعطايي بانک و پرداخت بيش از يک ميليون و ۲۳۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه و همچنين افزايش تعداد مشتريان به بيش از ۶ ميليون و ۵۴۰ هزار نفر، خود دليل روشن ديگري است بر سخت كوشي و حركت جهادي همكاران ارجمند اين بانك در راه تحقق اهداف مقدسي كه براي آن ترسيم شده است. ترديد نيست حفظ اين دستاوردها در كنار حركت شتابان و رو به رشد بانك همت و تلاش مضاعفي را مي طلبد.
در سال جاری، تمامی همکاران می بایست دست در دست هم نهند تا با سعي و کوشش مضاعف، شرايط سخت اقتصادي حاکم بر کشور را پشت سرگذاشته و با جذب منابع بيش از پيش بتوانيم از عهده تعهدات ايجاد شده برآييم.
این حرکت عظیم و رو به تعالی شما عزیزان را ارج مي نهم و خداوند متعال را شاکرم که توفيق داد بانک قرض الحسنه مهرايران با سرافرازي و سربلندي به جايگاه شايسته خود در جامعه و شبكه بانكي كشور دست يابد.
امید آنکه در چشم انداز پیش رو و در سایه توجهات حضرت حق با حمایت هاي بيش از پيش سهامداران محترم، اعضاي محترم هيات مديره و تلاش همکاران گرامي بتوانيم به اهداف عاليه بانک به ويژه عمل به مسئوليت اجتماعي و پرداخت تسهيلات اشتغالزايي و کارگشايي دست يابيم و شاهد بهبود معيشت و ارتقاي وضعيت اقتصادي مردم عزيز ايران اسلامي باشيم.

مرتضی اکبری