:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

اعلام آمادگی مدیرعامل بانک ملی ایران برای کمک به توسعه خراسان شمالی

مدیرعامل بانک ملی ایران برای سرمایه گذاری در جهت توسعه زیرساخت ها، عمران، کارآفرینی و ایجاد اشتغال در استان خراسان شمالی اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۱۳۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده که همزمان با سفر دولت در این استان حضور دارد، در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان شمالی با بیان این که حمایت از تولید کنندگان، وظیفه نظام بانکی است، ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم منابع پروژه های توسعه ای استان را از مرکز تامین کنیم.

وی افزود: بانک ملی ایران برای توسعه اقتصادی استان خراسان شمالی هیچ محدودیتی قائل نیست.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که خراسان شمالی از فرهنگی غنی برخوردار است، اظهار کرد: وجود اقوام مختلف در این استان، پتانسیلی بزرگ است که در راستای توسعه استان به کار گرفته خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تقدیر از مردم خونگرم و مهمان نواز خراسان شمالی، هم مرز بودن این استان با کشور ترکمنستان را باعث ایجاد ظرفیت های خوب در جهت توسعه دانست و خاطرنشان کرد: به نظر من می توان از این ظرفیت ها بسیار بهتر و بیشتر استفاده کرد.

حسین زاده با اشاره به حضور بازنشستگان بانک ملی ایران در این جلسه، سرمایه انسانی را تنها دارایی ارزشمند هر سازمان خواند و گفت: نظم و انضباط موجود در بانک ملی ایران همواره زبانزد بوده و این نیز مدیون کارکنان شریف سازمان است.

وی همچنین توسعه سامانه های مدرن در بانک ملی ایران مانند بام، بله و بانک آفیسر را باعث افزایش رضایتمندی مشتریان خواند و گفت: بانک در تلاش است که با توسعه محصولات نوین، خدمت رسانی به مردم را بیش از پیش توسعه بدهد.

در ابتدای این جلسه که در آن سعداله عیسی زاده مدیر امورحوزه مدیریت و روابط عمومی و علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران نیز حضور داشتند، علی اصغر هدایتی رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان شمالی و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، گزارشی از وضعیت منابع ریالی و ارزی، مصارف و مطالبات شبکه بانکی استان ارائه کرد.