:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
معاون طرح و برنامه وزیر صنعت اعلام کرد:

بیش از ۶۲۰۰ پروانه بهره‌برداری صنایع صادر شده است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از ۶۲۰۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای تولیدی صادر شده و از مرحله طرح به تولید رسیده است، اضافه کرد: از تحریم‌ها به عنوان یک فرصت استفاده و روی موضوعاتی کار شد که توانستیم دستاوردهای خوبی هم به دست بیاوریم.
کد خبر: ۱۳۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
اقتصادگردان- به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از ۳۳ درصد اشتغال کشور را دارد و ۳۷ درصد از ارزش افزوده اقتصاد در این حوزه و مرتبط با این وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در عین سختی‌های اقتصاد ایران توفیقات زیادی هم به دست آمد، ادامه داد: کارآفرینان و مبتکران ما در کشور تسلیم نشدند و با شرایط سخت و دشوار و با وجود تحریم‌های سنگینی که داشتیم ایستادند و پیش رفتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از ۶۲۰۰ پروانه بهره‌برداری صادر شده و از مرحله طرح به تولید رسیده است، اضافه کرد: از تحریم‌ها به عنوان یک فرصت در وزارت صنعت بهره‌برداری شد و روی موضوعاتی کار شد که توانستیم دستاوردهای خوبی هم به دست بیاوریم.

وی با تاکید بر مدیریت درست سال گذشته بر تحریم‌ها افزود: انتظار داشتند که با تحریم‌ها گسستگی در کشور ایجاد شود اما موفق نشدند و ما نیز در سال جاری جدی‌تر برای تقویت اقتصاد و بنیه اقتصادی گام برداشتیم که اثرات آن را در آینده خواهیم دید.

زرندی با بیان اینکه نباید دلزدگی و دلسردی ایجاد شود، عنوان کرد: با سفرهای استانی و بهره‌برداری از طرح‌هایی که داریم و متناسب با نگاه‌هایی که وجود دارد، نهضت ساخت داخل را تقویت می‌کنیم.