:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
عملکرد بررسی رتبه سایت در الکسا

رتبه بندی سایت شرکت های بیمه از نظر الکسا

یکی از محبوب ترین ابزارهای سئو سایت که کارآمد در نمایش موقعیت فعلی وب سایت های مختلف و متعدد در سیستم رتبه بندی الکسا است، ابزار رایگان چک و بررسی رتبه سایت الکسا نام داشته که در لیست ابزارهای حرفه ای آنالیز و بررسی سایت در upseo.ir اضافه گردیده و در اینجا به اختصار به معرفی و اهمیت کارکرد آن می پردازیم.
کد خبر: ۱۳۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

اقتصادگرداناین ابزار رایگان با عملکردی ساده، شما را در یافتن موقعیت سایت خود و تجزیه و تحلیل موقعیت رقبای خود در سایت معتبر الکسا یاری نموده و با لیست کردن آمار و اطلاعاتی نظیر رتبه جهانی، رتبه کشوری و بهترین رتبه کشوری، تعداد بک لینک و لینک های ورودی به سایت نامبرده و نیز نمایش نمودارهای آماری برای رتبه جهانی و ترافیک موتور جستجو روند پیشرفت صعودی و یا افت نزولی آن را نمایش داده و اینگونه ابزاری مفید و کاربردی برای وبمسترها و متخصصان سئو بوده و آنها با استفاده از این آمار قادر به ارائه گزارش سفارشی تحویلی از سایت و پروژه های در دست بهینه سازی به مشتریان، خواهند بود. برای کار با این ابزار کافی است تا دامنه یا url سایت مدنظر را در کادر مربوطه وارد نموده و پس از وارد نمودن کد ضدربات و کلیک بر روی دکمه آنالیز منتظر دریافت نتایج نامبرده شد.

نکته قابل توجه در نتایج اعلامی در سایت الکسا، بر این منوال است که جایگاه ویژه و بهترین رتبه بندی سایت ها مختص رتبه های عددی پایین تر می باشد. بدین معنی که هر چه رتبه جهانی یا کشوری سایتی دارای رقم و مرتبه پایین تری باشد، از دید سایت الکسا دارای جایگاه و موقعیت بهتری به نسبت سایر سایت های با رتبه عددی بالاتر است.

اهمیت رتبه بندی سایت الکسا

سیستم رتبه بندی سایت الکسا یک سیستم رتبه بندی منحصربفرد بوده و اساسا با آدرس alexa.com تنظیم شده است. تعداد بازدیدکنندگان سایت به طور دقیق و صحیح محاسبه و تعیین شده و توسط الکسا عمومیمی گردد. نتایج اعلامی توسط سایت الکسا به طور مستقیم و یا با واسطه از طریق ابزارهای بررسی رتبه سایت الکسا همگی از پارامترهای مهم در بهینه سازی وب سایت و تعیین  موقعیت و جایگاه سایت در نتایج موتورهای جستجو به شمار می رود. البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که به دلیل برخی ترفندها و شیوه های سئو کلاه سیاه نظیر پاپ آپ می توان آمار بازید سایت را به صورت غیرواقعی افزایش داد و اینگونه آمار اعلامی توسط الکسا برای سایت مزبور صحت واقعی نداشته و ملاک معتبری برای ارزیابی سایت و جایگاهش در جهان و یا کشور نخواهد بود.