:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
46 هزار میلیارد تومان گردش مالي با بيش از ۱۰میلیون نوبت خريد در 100 روز

شاخص كل در مرز 250 هزار واحد، رشد ۷۰ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای 98

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون ۶۹هزار و ۹۱۹واحد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۴۸هزار و ۹۴۴واحد رسیده و با ۷۰ هزار و ۲۸۵ واحد افزایش، رشد ۳۹.۳ درصدی را به ثبت رسانده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۵۰هزار و ۳۵۶واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۱۴۶ هزار و ۴۴۴واحدی به ترتیب ۳۷.۶ و ۴۲.۴ درصد افزایش داشته‌اند
کد خبر: ۱۳۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
اقتصاد گردان -  شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۶۵ روز معاملاتی، ۷۰ هزار و ۲۸۵واحد رشد را به ثبت رسانده است.
 از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۶۵روز معاملاتی تعداد ۲۸۶میلیارد و ۴۲۱میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۸۲۹هزار و ۶۳۸میلیارد ریال در ۲۰میلیون و ۶۵۴هزار و ۸۵۵دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۰۰میلیارد و ۶۴۴میلیون سهم به ارزش ۴۵۷هزار و ۱۹۴میلیارد ریال در ۱۰میلیون و ۴۶۶هزار و ۶۱۹نوبت در بازار اول؛ ۸۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون سهم به ارزش ۳۱۲ هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال در ۱۰میلیون و ۷هزار و ۶۷۴نوبت در بازار دوم؛ ۱۸میلیون و ۱۰۰هزار برگه به ارزش ۱۶هزار و ۹۴۱میلیارد ریال در ۶هزار و ۵۷۳نوبت در بازار بدهی، ۱۳۲میلیون و ۷۹۰هزار قرارداد به ارزش ۴۶۶میلیارد ریال در ۲۵هزار و ۸۳۰نوبت در بازار مشتقه و ۳میلیارد و ۸۶۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۴۲هزار و ۱۸۳میلیارد ریال در ۱۴۸هزار و ۱۵۹نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون ۶۹هزار و ۹۱۹واحد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۴۸هزار و ۹۴۴واحد رسیده و با ۷۰ هزار و ۲۸۵ واحد افزایش، رشد ۳۹.۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۵۰هزار و ۳۵۶واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۱۴۶ هزار و ۴۴۴واحدی به ترتیب ۳۷.۶ و ۴۲.۴ درصد افزایش داشته‌اند.