:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

مرحله پیش فروش واحدهای مجتمع نگین شهر ری آغاز شد

نخستین مرحله پیش فروش واحدهای پروژه مسکونی نگین شهر ری متعلق به صندوق زمین و ساختمان نگین آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
اقتصادگردان- پیش فروش برخی از واحدهای پروژه مسکونی صندوق سرمایه گذاری نگین شهر ری که از اردیبهشت 95 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار تاسیس شد، آغاز شده است.

پروژه نگین شهر ری یکی از پروژه های در حال ساخت مسکونی از طریق تامین مالی به روش صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان است که تجربه به کارگیری آن در شرکت های زیرمجموعه بانک مسکن وجود دارد.

در این زمینه پروژه های صندوق زمین و ساختمان نسیم در منطقه 22، پروژه صندوق زمین و ساختمان نارون در اراک و صندوق زمین و ساختمان شمالغرب در منطقه رشدیه تبریز از پروژه هایی است که در قالب تامین مالی با استفاده از بازار سرمایه توسط شرکت های ساختمانی تابعه بانک مسکن با هدف تامین بخشی از مسکن مصرفی میان درآمدی اجرا شده اند.

در پروژه نگین شهر ری در فاز نخست پیش فروش واحدهای 48 تا 113 مترمربعی عرضه شده است. قیمت کل این پروژه ها از حدود 375 میلیون و 600 هزار تومان تا 828 میلیون تومان در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند در صورت تمایل به سایت صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان نگین شهر ری مراجعه کنند تا جزییات شرایط واحدها و قیمت را مشاهده کنند.

بر اساس آنچه که در شرایط پیش فروش این واحدها آمده است، سه شرط «زمان انعقاد قرارداد حداقل 40 درصد»، «زمان تحویل واحد 25 درصد» و «زمان صدور سند 10 درصد» لحاظ شده است.
متقاضیان باید با اصل فیش واریزی به مبلغ 2500 میلیون ریال به حساب صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان نگین شهر ری، به واحد فروش شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران مراجعه کنند.