:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
افتتاح شعبه در شهرستان مریوان؛

امام جمعه شهرستان مریوان، همه ما در قبال حمایت از بانک قرض الحسنه مهر ایران مسئولیم

افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در شهرستان مریوان استان کردستان با حضور امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامي و روساي ادارات اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مکان جدید شعبه مریوان با حضور اسعدي مديرشعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان کردستان به همراه ماموستا شيرزادي امام جمعه، فرمانده نيروي انتظامي، معاون فرماندار شهرستان و جمعي از روساي ادارات و مشتريان شعبه مريوان افتتاح شد.
اسعدی در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان با تاکید بر لزوم دسته بندي مشتريان شعب و تفکيک انتظارات آنان گفت: مشتري مداري، تقسيم بندي مشتريان و ارائه خدمات منطبق با انتظارات به آنها ضرورتي گريز ناپذير براي بانک هايي است كه قصد دارند با عملكرد بهتر پيشتاز باشند.
وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر سال رونق تولید در کشور، بانک قرض الحسنه مهر ايران توانسته روز به روز به مشتريان خود اضافه کند و از آنها در تمام زمينه هاي اشتغال، ازدواج و تسهيلات ضروري حمايت كند.
اسعدی با اشاره به عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کردستان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد جایگاه شعب مريوان در ارائه خدمات بانكي در اين شهرستان بسيار پر رنگ تر شده است.
در ادامه، ماموستا شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ايران و همچنين تبريک افتتاح مکان جديد شعبه مريوان بيان داشت: خوشبختانه استقبال مردم از بانك قرض الحسنه مهر ايران بسيار خوب است و مردم اين منطقه با توجه به ويژگي هاي فرهنگي تمايل دارند از عقد قرض الحسنه استفاده نمايند .
وی افزود: این بانک پتانسل بالایی براي رشد در شهرستان مريوان دارد چون قرض الحسنه تنها عمليات بانکي است که مورد تاييد علماي اين شهرستان است و يک سنت پسنديده از لحاظ شرع و اسلام به شمار مي رود.
امام جمعه شهرستان مریوان در پایان بیان داشت: به تمام ادارات، ارگان ها، سازمان ها و مردم شریف شهرستان مريوان تاکيد خواهيم کرد که براي ارائه خدمات بانکي و هم مشاركت در امر خداپسندانه قرض الحسنه اين بانك را انتخاب كنند زيرا بانك قرض الحسنه مهرايران نماد واقعي بانكداري اسلامي است .