:
كمينه:۲۳.۷۳°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

دیدار مدیران استانی بانک ایران زمین و رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد شانجان

مدیر شعب استان های البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین در دیدار با رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد شانجان از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات به این واحد علمی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
اقتصادگردان- این دیدار که در محل دانشگاه و کارخانه تولیدی متعلق به دانشگاه برگزار شد، رئیسی مدیر استان ضمن اشاره به نوع فعالیت دانشگاه علمی کاربردی که تلفیقی از علم، صنعت و هنر است افزود: دانشگاه جامع می تواند در بهبود شرایط اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری سهم بسزایی ایفا نماید.
سپس با اشاره به فضای دانشگاهی، اعلام آمادگی کرد که بانک ایران زمین با تکیه بر توانمندی پرسنل، امکانات و پتانسیل موجود می تواند نیاز دانشجویان،کارکنان و پرسنل شاغل در دانشگاه و کارخانه را برطرف نموده و کلیه خدمات بانکی را به بهترین و سریعترین نحو ممکن ارائه نماید.
وی با اشاره به چشم انداز و شعار بانک ایران زمین در سال 1400 و تبدیل شدن به بانکی دیجیتال، به برخی از خدمات دیجیتالی بانک از جمله (نخبه کارت) اشاره و توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
رئیس دانشگاه توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت، فروش محصولات و چگونگی تعامل با شرکتهای خرید مواد اولیه را ارائه کرد.
وی در ادامه از روند تولید محصولات و توسعه کارخانه توضیحاتی را بیان و به منظور افزایش تولید و گسترش فعالیتهای خود، خواستار همکاری دو جانبه شد.