:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
روح اله خدارحمی:

رسالت و گرایش اصلی بانک کشاورزی،حمایت از تولید بخش کشاورزی است

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر روش ها و تجارب بانکی، یک بانک توسعه ای هستیم و همه همکارانمان به این رسالت باور دارند .
کد خبر: ۱۳۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی خدارحمی  با اعلام مطلب فوق بر گسترش تعامل بانک با کمیسیون اقتصادی مجلس به خصوص در زمینه ایفای نقش توسعه ای بانک کشاورزی تأکید کرد و گفت: رسالت و گرایش اصلی بانک کشاورزی همانطور که در اساسنامه آن آمده، بر مبنای حمایت از تولید بخش کشاورزی شکل گرفته است.

وی با اشاره به چالش های موجود در تأمین منابع مورد نیاز بخش کشاورزی  خاطر نشان کرد: به رغم محدودیت های موجود از عهده تکالیف مربوط به بخش کشاورزی بر آمده ایم.

خدارحمی گفت: تأمین منابع اصلی ترین چالش بانک های توسعه ای است و در صورت تأمین منابع ارزان، امکانات بانک کشاورزی برای اجرای مأموریت یک بانک توسعه ای اعم از بدنه کارشناسی قوی و دیگر امکانات مالی و فنی فراهم است.

وی از برنامه ریزی برای استفاده از سایر توانمندی ها و امکانات با هدف جبران کمبود ها خبرداد و افزود:سال گذشته با سیاستی اتخاذ کردیم  هزینه تمام شده منابع  کاهش  یافت و با این راهکار ها در تلاشیم متناسب با چالش های امروز وضعیت خود را بهبود داده و براین چالش ها غلبه کنیم.