:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

آخرین مرحله اعطای جشنواره همراه بانک تجارت انجام شد

بانک تجارت جایزه پنج میلیون ریالی 210 برنده جشنواره همراه بانک تجارت را اعطا کرد.
کد خبر: ۱۳۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
اقتصادگردان- جشنواره همراه بانک تجارت از پانزده بهمن 97 تا پانزده فروردین 98 با سه جایزه یک میلیارد ریالی، 140 جایزه 10 میلیون ریالی و 210 جایزه پنج میلیون ریالی برای کاربران همراه بانک تجارت برگزار شد. در آخرین مرحله اعطای جوایز برندگان این جشنواره، بانک تجارت جایزه پنج میلیون ریالی 210 برنده جشنواره همراه بانک تجارت را به حساب آنها واریز کرد.

پیش از این جوایز 10 میلیون ریالی 140 برنده جشنواره نیز به حساب آنها واریز شده و همچنین طی مراسمی در تالار اندیشه حوزه هنری تهران سه جایزه یک میلیاردی کمک هزینه خرید مسکن به برندگان اعطا شده بود.

دور جدید جشنواره همراه بانک تجارت نیز همزمان با ایام عید سعید فطر با جوایز ارزنده کمک هزینه خرید مسکن، دو کمک هزینه خرید خودرو، یکصد جایزه 10 میلیون ریالی و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر آغاز شده است.

مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان این بانک می‌توانند با کسب امتیاز از طریق نصب اپلیکیشن همراه بانک، انتقال وجه پایا، ساتنا، موبایلی و شتابی، خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته‌های اینترنتی و عضویت در باشگاه مشتریان شانس خود را برای بهره‌مندی از جوایز ارزنده جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت افزایش دهند.

دریافت اپلیکیشن همراه بانک تجارت از طریق سایت اینترنتی این بانک به نشانی mobilebank.tejaratbank.ir و کافه بازار امکان‌پذیر است.

اخیرا فروشگاه کافه بازار در گزارش سالانه منتهی به سال 1397 خود از رشد 1000 درصدی و کسب رتبه نخست همراه بانک تجارت در بین برنامه‌های نصب شده و فعال دسته امور مالی خبر داد.