:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
سهم دینی در بازدید از کارخانه های تولیدی استان کرمانشاه:

گشایش های اقتصادی با حمایت از رونق تولید ایجاد می شود

رئیس هیئت مدیره بانک دی در حاشیه سفر به استان کرمانشاه و بازدید از کارخانه های تولیدی این استان ایجاد گشایش های اقتصادی را با حمایت از رونق تولید میسر دانست.
کد خبر: ۱۳۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
اقتصادگردان- به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی ، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره به همراه احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، حسن کاسب، رئیس اداره امور شعب شمال کشور و غرب تهران و مهدی یداللهی فر ، رئیس اداره اعتبارات با هدف حمایت از رونق تولید از معدن سنگ انزل در  شهرستان سرپل ذهاب ، کارخانه رب گوجه فرنگی روژین و کارخانه فرش زاگرس بازدید و با مدیران عامل این مجموعه ها دیدار و گفت و گو کرد.
بر اساس این گزارش، سهم دینی در این دیدارها ضمن بازدید از بخش های مختلف واحدهای تولیدی، حمایت از رونق تولید را رویکرد اصلی بانک در سال جاری عنوان کرد و افزود: حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی از مهم ترین اقدامات در جهت ایجاد رونق و گشایش های اقتصادی است و بدون شك نظام بانكی در تحقق این امر نقش مهمی را عهده دار است.
رئیس هیئت مدیره بانک دی با بیان این که بانك ها می توانند از طریق ارایه تسهیلات ارزان قیمت و حمایت های مالی برد- برد در احیای خط تولید بسیاری از واحدهای تولیدی موثر باشند، گفت: بانک دی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از صنایع کوچک و واحدهای تولیدی،ارایه تسهیلات ارزان قیمت را در دستور كار خود قرار داده است و در این زمینه برای همکاری های متقابل اعلام آمادگی می کند.
سهم دینی با اشاره به این که  استان کرمانشاه از ظرفیت های اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است و در بسیاری از زمینه ها ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد ، خاطر نشان ساخت: شناسایی این استعدادها و حمایت از تولید و ظرفیت داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد  کشور می شود که کاهش بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی را در پی دارد.
گفتنی است در این دیدارها سهم دینی و هیئت همراه ضمن تبادل نظر با مدیران عامل سه مجموعه تولیدی سنگ انور، رب گوجه رژین و فرش زاگرس ، گسترش مبادلات مالی  و زمینه های همکاری متقابل را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند .