:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تقدیر استانداری اصفهان از عملکرد بانک ملی ایران در استان

عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در سفر به استان اصفهان با تنی چند از مسئولان استانداری اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۱۳۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،مسئولان استانداری اصفهان در این دیدار که حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مصطفی محسنی رییس اداره کل مهندسی و املاک و شهریار سعادت رییس اداره کل کارپردازی بانک نیز حضور داشتند، از عملکرد موثر بانک ملی ایران در این استان تقدیر کردند.

عباس شفیعی در این دیدار ضمن برشمردن برخی اقدامات بانک ملی ایران در سال های اخیر، کمک به رونق تولید، حمایت از فعالان اقتصادی و مساعدت با اقشار مختلف جامعه را از مهم ترین اهداف بانک ملی ایران اعلام کرد.

معاون پشتیبانی بانک ملی ایران و هیات همراه در ادامه این سفر از اداره امور شعب استان ،شعبه اصفهان، ساختمان فلکه فیض، کارخانه ریسباف، مجموعه پرستیژلند، مجتمع پاسارگاد و برخی دیگر از واحدها به منظور اتخاذ تصمیمات در حوزه پشتیبانی بازدید کردند.

عباس شفیعی همچنین در دیدار با مدیران استانی بانک از خدمات خستگی ناپذیر کارکنان این استان به هموطنان سیل زده تقدیر کرد.

مرتضی نصری رییس اداره امور شعب استان اصفهان بانک ملی ایران نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش های مختلف از جمله امور پشتیبانی ارائه کرد .