:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
نقوی حسینی:

پول گندمکاران سر وقت پرداخت شود

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: بعضی کشاورزان هزینه‌های کشت را قسطی تهیه کرده‌اند. دولت امسال پول گندمکاران را همراه با تحویل گندم پرداخت کند.
کد خبر: ۱۳۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
اقتصادگردان- سید حسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: گندمکاران ما در حال تحویل گندم‌ها به سیلوها هستند. کشاورزان عزیز هزینه‌هایی برای کود، آب، تراکتور و سایر مسائل کرده‌اند. بعضی کشاورزان این امکانات را قسطی تهیه کرده‌اند. سال گذشته نمایندگان مجلس ۶-۷ ماه درگیر تذکر در مورد پول پرداختی گندم بودند. تذکر من برای این است که امسال این اتفاق نیفتد.

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس افزود: ممکن است امسال نیز دولت پول کشاورزان را دیر پرداخت کند. تذکر من این است که امسال سر وقت و همراه با تحویل گندم پول گندمکاران پرداخت شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تذکر خود گفت: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که در این یکی دو سال باقی مانده نیروهای قراردادی، پیمانی، خرید خدمت حجمی و غیره را تعیین تکلیف کند. بعضی از این عزیزان تکلیف قانونی هم دارند. آدم شرمنده این عزیزان می‌شود. دولت نیروی پیمانی پنج ساله‌ای را در آموزش و پرورش استخدام کرده است. پس از پایان موعد قانونی، شاهد عدم تبدیل وضعیت او هستیم.