:
كمينه:۲۶.۷۹°
بیشینه:۲۷.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
مدیرعامل بانک قوامین:

کنترل و مدیریت پدیده کودکِ کار یک اولویت اصلی اجتماعی است

دکتر غلامحسن تقی نتاج، مدیرعامل بانک قوامین گفت: اگر برنامه ریزی و اقدامات عملی مطلوبی توسط دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در زمینه اقتصادی و اجتماعی انجام بگیرد کمتر شاهد پدیده اجتماعی کودک کار در سطح جامعه خواهیم بود‌.
کد خبر: ۱۳۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
اقتصادگردان- روابط عمومی بانک قوامین در گزارشی از رویداد هنری، ورزشی که با شعار نه به کار کودک در مجموعه ی فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد؛ به نقل از مدیر عامل این بانک اعلام کرد : عمدتاً این کودکان به دلیل مشکلات معیشتی و مالی وارد کار شده و اگر مدیریت صحیحی صورت نپذیرد بعضاً متاسفانه وارد بزهکاری می شوند .
وی با ابراز تاسف از این پدیده ی اجتماعی ناخوشایند تصریح کرد: ضمن لزوم تقویت خود باوری در این کودکان که در این سن کم با غیرت و تعصب عهده دار تامین هزینه زندگی خانواده شدند بایستی اقدامات لازم را جهت کنترل و رسیدگی به وضعیت جسمی و روحی این کودکان در اولویت اجتماعی قرار دهیم.
بر پایه ی این گزارش در مراسمی که در راستای حمایت از کودکان کار و با عنوان پویش صعود با حضور دکتر محمدی معاون اجتماعی شهرداری تهران، گل محمدی رئیس ورزش و جوانان استان تهران، دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین و جمعی از ستارگان هنر و ورزش کشور در مجموعه ی فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد ؛ مدیر عامل بانک قوامین در سخنانی ضمن تقدیر از حامیان این مراسم اظهار امیدواری کرد: انشاءالله زمینه تعلیم و آموزش این کودکان به بهترین شکل فراهم شود و نگرانی جامعه بابت این کودکان عزیز کمتر شود.
این گزارش حاکی است؛ در مراسم مذکور که با حضور کودکان کار در محوطه ی مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین و ورزش و تفریح آنان آغاز شد با دیدار دوستانه فوتبال  هنرمندان به قضاوت علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان  پایان یافت. این برنامه با استقبال جمع کثیری از شهروندان تهرانی موجه شد.