:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

درخواست یک نماینده برای اجرایی شدن پروژه احداث بزرگراه تبریز- اهر- هریس

نماینده اهر و هریس در مجلس گفت: چرا پروژه احداث بزرگراه تبریز- اهر- هریس که از وعده‌های رییس‌جمهور در سفر به استان بود اجرایی نشد؟
کد خبر: ۱۳۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
اقتصادگردان- بیت الله عبداللهی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، گفت: آقای وزیر به شما گلایه دارم. رییس جمهور در سفرش در سال ۹۴ به تبریز در اجتماع مردم از تکمیل کامل بزرگراه تبریز- اهر- هریس در سال ۹۵ صحبت کرد اما متاسفانه اقدامی در این زمینه شاهد نیستیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی ادامه داد: طی دو سال گذشته تکمیل این پروژه نسبتا فعال بود اما هنگامی که وزیر راه برای بازدید از روند تکمیل این بزرگراه به استان آذربایجان شرقی سفر کرد از تکمیل ۱۰ کیلومتر در سال بعد سخن گفت؛ به همین دلیل تقاضا می‌کنم بررسی‌های بیشتری انجام شود تا این بزرگراه در سال ۹۸ تکمیل شود. مردم از اظهارنظر اخیر جنابعالی نگران شده‌اند.

وی تامین قیر برای پیمانکاران را از عمده مشکلات تکمیل پروژه بزرگراه تبریز- اهر- هریس عنوان کرد و افزود: قیر مورد نیاز پروژه در ماه‌های سرد سال تحویل می‌شود بنابراین اگر دولت توانایی مدیریت تامین قیر برای پیمانکاران را ندارد بگوید توانایی انجام چه کاری را دارد؟

نماینده اهر و هریس در مجلس همچنین در تذکری  به وزیر بهداشت و درمان، متذکر شد: وزارتخانه در دوره وزیر قبلی دو سال است که به تعهدات برای تکمیل پروژه بیمارستانی در شهرستانهای اهر و هریس عمل نکرده تقاضا دارم کمبودها جبران و تعهدات اجرایی شود.