:
كمينه:۶°
بیشینه:۱۴°
به‌روز شده در: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی:
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به نقش مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی بانک ها بر ضرورت احترام به مشتری و پاسخگویی به نیازها و درخواست های آنان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، مهندس داور ماهی کار روز شنبه 25خرداد ماه در بازدید از شعبه صندوق بیمه کشاورزی در مدیریت تهران بزرگ، ضمن اعلام مطلب فوق با مشتریان حاضر در این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار ، مهندس ماهی کار با تأکید بر تکریم مشتری از تلاش های کارکنان شعب برای پیشبرد اهداف و برنامه های بانک تشکر وقدردانی کرد.  

وی با بیان اینکه ما هرآنچه داریم از مشتریان است در گفت و گویی صمیمانه با مشتریان و کارکنان شعبه بر ضرورت پاسخگویی به نیاز های مشتریان در چهارچوب قوانین و مقررات تأکید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: