:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

​بیش از ١٤٠ هزار دانش آموز از بانک صادرات ایران کارت «سپهر دانش» دریافت کردند

بیش از ١٤٠ هزار دانش آموز در سراسر کشور با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت و دریافت کارت «سپهر دانش» تا خردادماه سال جاری، از این طرح استقبال کردند.
کد خبر: ۱۳۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دانش‌آموزان می‌توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت طرح «سپهر دانش» نزد شعب این بانک و دریافت کارت ویژه دانش‌آموزی، ضمن بهره‌مندی از نرخ ١٠ درصدی سود سپرده، امکان افزایش موجودی، انجام تراکنش‌ها در درگاه‌های بانکداری الکترونیک و با عضویت در باشگاه مشتریان بانک از یک هزار جایزه ارزشمند به ارزش بالغ بر ٦ میلیارد ریال به قید قرعه برخوردار شوند.
علاوه بر این، دانش آموزان می‌توانند در قالب این طرح معادل دو برابر معدل موجودی حساب خود، تا سقف ٥ میلیون ریال در دوران ابتدایی (اول تا ششم) و ١٠ میلیون ریال در دوران دبیرستان (هفتم تا دوازدهم) کارت اعتباری مرابحه با امکان انتقال اعتبار به والدین به عنوان کمک هزینه خرید نوشت‌افزار و ... دریافت کنند.
بانک صادرات ایران در مهرماه سال گذشته همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور توسعه فرهنگ بانکداری و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با خدمات نوین بانکی اقدام به رونمایی از طرح مذکور کرد.
همچنین ورود به عرصه خدمات بانکداری، آموزش تدریجی مبادلات پولی و مالی به دانش‌آموزان و امکان واریز و برداشت از حساب شخصی، از جمله اهداف این طرح است.