:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بانک توسعه تعاون خدمات ویژه‌ای درزمینهٔ درمان و پزشکی به مشتریان ارائه می‌کند

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون خدمات ویژه‌ای درزمینهٔ درمان و پزشکی به مشتریان خود ارائه می‌نماید.
کد خبر: ۱۳۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
اقتصادگردان- حجت اله مهدیان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی (ایران هلث) بابیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به مسئولیت اجتماعی این بانک توانسته در قالب ارائه طرح حامی درمان علاوه بر فراهم نمودن امکان اعطای تسهیلات اعتباری برای متقاضیان خدمات درمانی جهت پرداخت هزینه‌های مربوطه به پزشکان نیکوکار گام موثری برداشته و آن را فرصتی مناسب جهت مشارکت در امر خیرخواهانه پیش روی جامعه پزشکان خیر و نیکوکار قرار دهد.

مهدیان با اشاره به طرح هم راه سلامت اظهار داشت: کلیه پزشکان متخصص و فوق تخصص، علوم آزمایشگاهی، کلینیک‌ها و مراکز تصویربرداری و ... که در عرصه خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان جامعه مشغول فعالیت می‌باشند می‌توانند به‌منظور خرید ابزار و تجهیزات پزشکی و نیز تعمیر و بهسازی محل کار از تسهیلات اعتباری طرح هم راه سلامت بهره‌مند گردند.

وی همچنین در خصوص تسهیلات طرح همراه بانک افزود: به‌منظور فراهم نمودن شرایط لازم جهت امکان خرید دفتر کار برای انجام فعالیت اقتصادی، بانک توسعه تعاون اقدام به پرداخت تسهیلات اعتباری در قالب طرح هم کار نمود که مشمول تمامی فعالان بخش تعاون و خارج از بخش تعاون که دارای مجوز فعالیت از مراجع ذی‌ربط می‌باشند به‌غیراز دفاتر مرکزی واحدهای تولیدی می‌توانند با افتتاح و ایجاد گردش حساب جهت خرید دفتر محل کار در قالب عقد مرابحه و اجاره به‌شرط تملیک از تسهیلات اعتباری این بانک بهره‌مند گردند.

شایان‌ذکر است بانک توسعه تعاون در جهت حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین معرفی خدمات بانکی، با حضوری فعال در بیست و دومین نمایشگاه اقدام به برپایی غرفه نمود که پیش از آن با اجرای طرح‌های مختلف در حوزه‌های پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی شامل طرح‌های حامی درمان، همراهان سلامت و طرح همکار خدمات مناسبی را به جامعه پزشکی ارائه نموده است.

گفتنی است نمایشگاه ایران هلث با ۲۰سال سابقه، به‌عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت در منطقه به شمار می‌آید و بیش از 486 شرکت داخلی و خارجی از 15 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور دارند و 32 محصول خاص دانش‌بنیان در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.