:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

انتقاد احمدی از حبس شدن مردم مرزن‌آباد چالوس در منازل خود در زمان تعطیلات

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس ضمن انتقاد از وزارت راه گفت: تعطیلات که فرا می‌رسد مردم مرزن‌آباد چالوس به خاطر ترافیک سنگین در منازل‌شان حبس می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
اقتصادگردان- قاسم احمدی لاشکی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی گفت: تعطیلات که فرا می‌رسد همه به فکر تفریح و مسافرت هستند اما مردم مرزن‌آباد چالوس به خاطر ترافیک سنگین و حبس شدن در منازل‌شان، عزا می‌گیرند. مردم بومی چه گناهی کرده‌اند که باید تاوان سوء مدیریت و ناکارآمدی عده‌ای از مسئولان را بپردازند؟

نماینده مردم نوشهر و چالوس افزود: سال‌هاست مردم عزیز غرب مازندران خصوصاً کسانی که در مسیر مرزن‌آباد به دزبن زندگی می‌کنند به خاطر یک طرفه شدن جاده کندوان رنج و درد می‌کشند. دولت‌ها اما فقط گفتاردرمانی می‌کنند. جاده کندوان متعلق به ملت ایران است نه فقط مازندران. چرا اینقدر تعلل، بی‌تفاوتی و تبعیض در کشور وجود دارد؟

این عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس ادامه داد: طی ۴۸ ساعت گذشته مردم مرزن‌آباد و ۵۰ روستای اطراف در منازل‌شان حبس شده بودند. آقای رحمانی فضلی! آیا به شما اطلاع داده‌اند که فردی در شرایط سخت ترافیک در جاده به خاطر ایست قلبی جان باخت؟ آیا به شما اطلاع داده‌اند که خانمی در روستای مکارود به اجبار در خودروی شخصی خود وضع حمل نموده است؟ اگر همسر و دختران شما به جای آن خانم روستایی بودند، چه می‌کردید؟ یقین می‌دانم جز استیضاح وزرای کشور اقدام دیگری پیدا نمی‌کردید.

احمدی لاشکی با اشاره به مدیریت ناکارآمد پلیس راه کشور تصریح کرد: عدم اجرای قوانین و مقررات و انتقال سلیقه‌ای مسیر جاده یک طرفه که باید در دزبن-کرج باشد به ناچار مردم را به کمک رسانده است تا با همکاری مردمی مشکلات حل شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در پایان تذکر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای اسلامی در آن زمان که شما استاندار این شهر بودید کلنگ پروژه مرزن‌آباد و دزبن خورده شد اما هنوز که هنوز است کار به صورت جدی پیش نمی‌رود.