:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران:

حلقه مفقوده صنعت کمبود یا نبود دانش فنی است

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: مهمترین نقطه مشترک همکاری ما با جهاد دانشگاهی این است که عزم خود را جزم کرده به دانش فنی صنعت معدن دست پیدا کنیم. این در حالی است که حلقه مفقود صنعت ما کمبود یا نبود دانش فنی است.
کد خبر: ۱۳۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
اقتصادگردان- خداداد غریب پور با اشاره به فعالیت‌های قبلی جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی خاطر نشان کرد: استراتژی کنونی ما پژوهش کاربردی و تولید دانش فنی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و آموزشی در این حوزه است.

رئیس سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی، با بیان اینکه بر اساس نقشه راه معدن قرار است کشور به ۱۰ قطب تقسیم شود، گفت: بر این اساس ۱۰ قطب در دانشگاه‌های کشور بر اساس ظرفیت‌های هر منطقه و نیز ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها تعیین شده و این قطب‌بندی یکی از سیاست‌های نقشه‌راه معدن کشور به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی تنها بر آموزش تاکید ندارد، گفت: خوشبختانه این سازمان بر تولید دانش فنی تاکید داشته و مصمم است که همکاری ما با آنها به تولید دانش نیز ختم می‌شود.

غریب پور در پایان تاکید کرد: مهمترین نقطه مشترک همکاری ما با جهاد دانشگاهی این است که عزم خود را جزم کرده به دانش فنی این صنعت دست پیدا کنیم این در حالی است که حلقه مفقود صنعت ما کمبود یا نبود دانش فنی است.