:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

انجام عملیات بانکی بدون حضور در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهرایران صفر تا صد عملیات بانكي خود را بدون مراجعه به شعبه و از پشت ميز كار و يا در منزل انجام دهيد.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، استفاده از خدمات نوین بانکی با توجه به اهميت مديريت زمان، کاهش ترافيک و تسريع در انجام عمليات بانكي و همچنين كمك به بهبود محيط زيست از طريق اثر گذاري در ميزان آلودگي و كاهش استفاده از كاغذ به يكي از الزامات زندگي امروزه تبديل شده است.
بانک قرض الحسنه مهرایران با بهره گیری از دانش و تکنولوژی نوين بانکي، زيرساخت هاي مناسبي را براي توسعه خدمات بانکداري الكترونيك راه اندازي كرده است كه عموم هموطنان مي توانند با بهره گيري از اين خدمات علاوه بر تسهيل در امور بانكي و پرداخت هاي روزمره خود، در حفظ و نگهداري محيط زيست نيز تاثير گذار باشند.
این بانک مفتخر است که علاوه بر فراهم آوردن امکانات و سرویس های مناسب برای استفاده مشتريان خود در کانال هاي موبايل بانك و اينترنت بانك، سامانه ها و اقدامات نويني را در راستاي توسعه بانكداري الكترونيك و سبز عملياتي نموده است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، جلب رضایت مشتريان و آسان سازي در ارائه خدمات بانكداري نوين، امكان افتتاح حساب و تشكيل پرونده تسهيلاتي از طريق سايت بانك را براي استفاده متقاضيان راه اندازي كرده است.
برخورداری از این امکان، در کنار سایر خدمات بانکداری الکترونيك بانك قرض الحسنه مهرايران نظير اينترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانك و ... سبب شده است تا تمامي سرويس هاي بانكي در دسترس، سريع و كم هزينه بر روي بستري امن و مطمئن به مشتريان ارائه شود.
بر این اساس، با فراهم آمدن این امکانات به طور چشمگیری از رفت و آمد هاي غير ضروري براي انجام امور بانکي کاسته مي شود و هموطنان مي توانند از طريق بستر هاي اينترنتي و فضاي مجازي فعاليت هاي پولي و مالي خود را انجام دهند.